REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk - Baner Główny (17.02 - 01.03.2020)
Najmniejszy sklep sieci Żabka ruszyła właście w budynku biurowym Bałtyk w Poznaniu

Najmniejszy sklep sieci Żabka ruszyła właście w budynku biurowym Bałtyk w Poznaniu (Żabka Polska)

Żabka Polska otworzyła swój najmniejszy sklep w Polsce. Placówka o powierzchni blisko 16 mkw., zlokalizowana jest w poznańskim biurowcu Bałtyk, przy jednym z największych rond w Poznaniu. Nowy projekt pokazuje, jak elastyczny jest model Żabki, a to daje firmie szansę na wchodzenie firmy w dotychczas trudno dostępne lokalizacje i jeszcze mocniejsze zbliżenie się do klienta.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

Żabka specjalnie do tej lokalizacji dostosowała asortyment oraz wizualizację zewnętrzną, by pracownicy biur, przechodnie, ale i turyści, mogli codziennie w drodze do pracy czy domu kupić bułkę na śniadanie, przekąsić hot doga czy napić się kawy. Jak wskazują przedstawiciele poznańskiej firmy mini Żabka, pokazuje elastyczność sieci w dostosowaniu formatu sklepu do lokalizacji o wysokim natężeniu ruchu oraz dodatkowych wymaganiach związanych z designem architektury budynku.

- Wywodząc się z Poznania, cieszymy się, że możemy być częścią tej niezwykłej poznańskiej przestrzeni w Bałtyku, łączącej biznes i design, która już obecnie jest chętnie odwiedzana nie tylko przez mieszkańców miasta, ale i turystów. Jednocześnie koncept tego niewielkiego powierzchniowo sklepu potwierdza, że Żabka, chcąc być jak najbliżej klientów, może być obecna nawet w najmniejszych lokalizacjach – podkreśla Adam Manikowski, wiceprezes firmy Żabka Polska.

Przedstawiciele sieci Żabka wskazują, że „oferta sklepu Żabka w Wieżowcu Bałtyk dedykowana jest przede wszystkim klientom w drodze do pracy czy z pracy do domu oraz tym, którzy „w biegu”, w trakcie przerwy w pracy, chcą sięgnąć po coś na szybko. W placówce znajduje się strefa Żabka Café z szerokim wyborem kaw. Klienci mogą sięgnąć również po przekąski, ale i dania oraz produkty gotowe, odpowiadające ich misjom zakupowym, w tym przede wszystkim śniadaniu. Żabka na Bałtyku umożliwia także skorzystanie z oferty usług dodatkowych, w tym nadania i odbioru paczek czy rejestracji startera telefonii komórkowej.”

Żabka wyposażyła sklep w system digital signage, cyfrowe nośniki zamieszczone w witrynie sklepu oraz w menu dla Żabki Café. Dostosowuje on komunikację marketingową do szeregu czynników zewnętrznych, jak pogoda czy lokalizacja.

Żabka na Bałtyku to kolejny sklep Żabki otworzony w nowoczesnym formacie Żabka Galaxy. Sieć planuje zakończyć remodeling wszystkich placówek w Polsce w przyszłym roku.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej blisko 6000 placówek prowadzonych przez ponad 4000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Sklepy sieci odwiedzane są codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już ponad 4600 sklepów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 25

  • 18
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Malina 3 2 miesiące temuocena: 100% 

    A gdzie będą składować paczki na tej pseudo poczcie??

    oceń komentarz
  • ~Dociekliwy 2 2 miesiące temuocena: 100% 

    A gdzie tekst o tym, że jest to artykuł sponsorowany?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Zzzzzz 1 2 miesiące temuocena: 100% 

    Główna sprzedaż poranna w żabkach ( a tym bardziej w takiej lokalizacji: kefiry, kajzerki i małpki. Główna sprzedaż wieczorna 0,75... i sześciopaki... więc 16m2 to i tak za dużo!! Reszty towarów i tak prawie nikt nie kupuje bo straszna drożyzna

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony