REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020
Sklep sieci Żabka w Łodzi

Sklep sieci Żabka w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Spółka Żabka Polska zakończyła przetarg na obsługę reklamową ATL, jednak nie wybrała zwycięskiej firmy – dowiedziały się Wirtualne Media.

REKLAMA

Sieć poszukuje nowego podmiotu, który obsługiwał będzie reklamy ATL (skierowane do masowego odbiorcy i realizowane w mass mediach). Firma zorganizowała przetarg, przeprowadzony zgodnie z zasadami Białej Księgi przetargowej, jednak dotychczas nie udało się wyłonić zwycięskiego oferenta. Do czasu, aż to się stanie, Żabka będzie kontynuować współpracę z agencją PZL, która świadczy jej usługi od 2015 r. – informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Obecnie Żabka Polska rozmawia z dwiema agencjami. Proces jest na etapie warsztatów, w ramach których firmy dopracowują swoje propozycje. Jak ustalił portal wirtualnemedia.pl, jeszcze w styczniu sieć przekaże obu agencjom indywidualne opinie, dotyczące ich koncepcji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony