REKLAMAKORAL - SORBET - Baner Główny (kwiecień 2020)
Żabka w Łodzi, Al. Wyszyńskiego

Żabka w Łodzi, Al. Wyszyńskiego (fot. Konrad Kaszuba)

Sieć Żabka obserwuje rozwój sytuacji związanej z COVID-19 i na bieżąco dostosowuje się m.in. do instrukcji przekazanych przez NFZ i zaleceń WHO oraz zapisów specustawy. Sieć podjęła szereg działań wobec pracowników i partnerów, powołała też działający w trybie codziennym zespół koordynacyjny, odpowiedzialny za współpracę wszystkich działów w zakresie prewencji.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Sieć podjęła szereg działań, mających zwiększyć bezpieczeństwo epidemiologiczne pracowników i klientów. Podjęto decyzję o ograniczeniu standardowych godzin funkcjonowania sklepów, które będą otwarte od godz. 7:00 do 22:00. Skrócenie godzin otwarcia placówek obowiązuje do odwołania.

Operator nieodpłatnie przekazuje franczyzobiorcom środki dezynfekujące oraz rękawiczki. Wprowadził też instrukcję umożliwiającą franczyzobiorcom określanie liczby osób przebywających w jednym czasie w sklepie.

Podjęto decyzję, że gorące napoje i przekąski dostępne w Żabka Café sprzedawane będą jedynie na wynos. W sklepach montowane jest dodatkowe wyposażenie w formie przegrody pleksi, które umożliwia dodatkową ochronę i oddziela kasjerów od klientów.

Franczyzobiorcy otrzymali pakiet informacji, obejmujący m.in. plakaty i ulotki dla klientów, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania czy kontakty do Wojewódzkich i Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych.

Wstrzymano dostawy realizowane bezpośrednio i związane z przemieszczaniem się osób z regionów objętych rekomendacją wstrzymania podróży przez Główny Inspektorat Sanitarny. Dostosowano też funkcjonowanie sklepów do rekomendacji Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

„Możemy potwierdzić, że jako sieć mamy zapewniony ciąg logistyczny. Ponadto, opracowaliśmy różne scenariusze w ramach obowiązującego w sieci Planu Ciągłości Działania, co pozwala sprawnie reagować na nieprzewidziane sytuacje. Zamierzamy koncentrować się na kluczowych grupach asortymentowych, które są obecnie kupowane przez klientów. Zapasy asortymentowe w naszych centrach logistycznych odpowiadają obecnemu zapotrzebowaniu. Na bieżąco realizujemy także zwiększone dostawy do franczyzobiorców.” – czytamy w komunikacie.

Zmieniono ponadto regulaminy pracy w centrali firmy oraz w centrach i terminalach logistycznych. Podwyższone zostały reżimy higieniczne oraz wprowadzone dodatkowe postanowienia w Regulaminach Obiektu. Zgodnie z zaleceniami dotyczącymi dużych skupisk ludzi w jednym miejscu, ok. 90 proc. pracowników biurowych pracuje w trybie home office. Nadal jednak w każdym dziale pracują w ramach dyżurów pracownicy na miejscu, łącznie z managerami poszczególnych działów i zarządem firmy. System pracy jest jednorodny, niezależny od pełnionych stanowisk. Jest to możliwe dzięki stworzonej platformy komunikacji dla pracowników pracujących poza biurem.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 10

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony