REKLAMAMLEKOVITA - Święta Mascarpone/Twaróg - Baner Główny (08-13.12.2019)
Koncept

Koncept "Weź ciepłe i w drogę" testowany jest w dwóćh sklepach Żabka w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Żabka rozpoczęła testy rozwiązania, które ma przyspieszyć zakupy osobom znajdującym się w biegu i chcącym przekąsić coś na ciepło - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

REKLAMAIteCom -  Przepisomat (Święta) - Belka w artykułach (01-10.12.2019)

Nowy koncept sprzedażowy otrzymał nazwę "Weź ciepłe i w drogę". Na regale grzewczym, umieszczonym nie w pobliżu kasy, lecz w okolicach wejściu do sklepu (między kącikiem kawowym a chłodzonymi daniami gotowymi i napojami), wyłożone są słone przekąski, takie jak croissant z szynką, czy mini pizza salami.

Najnowsze rozwiązanie testowane przez Żabkę znaleźć można aktualnie zaledwie w dwóch sklepach w Warszawie. Jeśli testy wypadną pozytywnie, koncept pojawi się w kolejnych placówkach największej sieci sklepów convenience w Polsce.

- Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy są w biegu i często mają kilka minut na zjedzenie ciepłej przekąski w ciągu dnia. Testowane przez nas urządzenie umożliwia klientom zakup przekąski na ciepło, do zjedzenia niemal od razu - tłumaczy biuro prasowe Żabki w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl.

"Weź ciepłe i w drogę" to koncept sprzedażowy dedykowany sklepom znajdującym się w lokalizacjach tranzytowych, np. w metrze czy przejściach podziemnych w okolicach dworca. Innymi słowy, w miejscach, gdzie natężenie ruchu jest wyjątkowo duże, a potrzeba szybkich zakupów staje się jeszcze istotniejsza niż zwykle (bo np. klient musi zdążyć na pociąg).

- Obecnie sprawdzamy to rozwiązanie w dwóch sklepach; analizujemy także, jaki asortyment będzie atrakcyjny dla klientów - podkreśla biuro prasowe sieci Żabka.

Prowadzone testy pokażą m.in., jak obecność konceptu "Weź ciepłe i w drogę" wpłynie na sprzedaż asortymentu gastronomicznego dostępnego w ramach Żabka Cafe. Możliwość włożenia ciepłej przekąski do koszyka zakupowego wydaje się oferować oszczędność czasu względem procesu zamawiania dania (które trzeba jeszcze przygotować) w Żabka Cafe. Równie ciekawe powinno okazać się sprawdzenie, w jaki sposób alternatywa w postaci nowego konceptu wpłynie na sprzedaż w sklepie reszty słonych przekąsek (tych, które nie są sprzedawane na ciepło).

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 15

  • 13
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Merida 3 23 dni temu

    Wariat 12 to i tak dużo, moja koleżanka miała 10,50

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Szczera 2 23 dni temu

    Wariacie, zamiast narzekać zostań Fr! Wtedy docenisz swoje 12 zl/h i zakres obowiązków! Pozdrawiam cie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Wariat 1 24 dni temuocena: 100% 

    Zamiast wdrazac coraz wiecej pomyslow zajelibyscie sie franczyzobiorcami i skontrolowali ich pod katem form zatrudnienia jakie oferuja swoim pracownikom. Ja na kasie jestem sam, robie hotdogi, zapiekanki, wydaje paczki, przyjmuje paczki, spiewam, tancze i gram na gitarze.. Mam 12zl na godzine...

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony