REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)

(fot.wiadomoscihandlowe.pl/MK)

Sieć Żabka poszerzyła portfolio szybkich przekąsek marki własnej o pozycję dla wielbicieli  burgerów. Od 20 maja w strefie Żabka Café na klientów czekają cheeseburgery – klasyczny i  jalapeño. Cheeseburger  dostępny w Żabce wyróżnia się na tle rynkowej konkurencji m.in. wysoką jakością oraz bezpiecznym opakowaniem, które minimalizuje kontakt osoby trzeciej z produktem. Dostępny jest w cenie 4,99 zł za szt.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Burgery znajdują się w czołówce produktów, które Polacy kupują na wynos – chętnie spożywają je na mieście, a także zamawiają do domu.  Z powodu epidemii wielu konsumentów zrezygnowało z ulubionej przekąski. Wychodząc im naprzeciw, sieć sklepów Żabka wprowadziła do swojej oferty nowy produkt – cheeseburger, dostępny w dwóch wariantach smakowych: klasycznym i jalapeño.

– Poszerzając nasz asortyment, zawsze staramy się wychodzić naprzeciw aktualnym oczekiwaniom naszych klientów. W czasie pandemii dostęp do restauracji został mocno ograniczony i wielu klientów musiało zrezygnować ze swoich ulubionych produktów. To z myślą o nich, we współpracy z naszym sprawdzonym partnerem handlowym, wprowadziliśmy do oferty cheeseburgery. To idealna propozycja na pożywną przekąskę w pracy czy szybki posiłek w domu – Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

W skład Cheesburgera z Żabki wchodzą: bułka pszenna z nasionami sezamu, burger wołowy, ser edamski, ketchup, ogórki oraz kompozycja przypraw. W ostrzejszej wersji dodana została pikantna zielona papryczka jalapeño. Co prawda na żywo prezentuje się nieco inaczej niż na grafice reklamującej produkt, ale w tego rodzaju produktach eliminuje się najszybciej psujące się składniki, takie jak warzywa czy sosy. Dodać je można  na własną rękę do już podgrzanego produktu.

Produkt oferowany jest w specjalnym opakowaniu, które minimalizuje kontakt obcej osoby z produktem. Cheeseburger jest owinięty w biały pergamin, a następnie zapakowany  w pudełko. Na jego bezpieczeństwo wpływa także sam proces produkcji, który zakłada całościowe przygotowanie, włącznie z dozowaniem sosu, w zakładzie produkcyjnym. Nowy produkt jest bezpieczny i higienicznie przygotowany w myśl zasady „od producenta do konsumenta”, czyli zapakowany w zakładzie produkcyjnym i rozpakowany dopiero przez konsumenta finalnego .

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Katsu 2 2 dni temu

    Kupiłem jalapeno burgera. Na miejscu podgrzewany w mikrofali, co sprawiło że bułka zrobiła się miękka, przykleiła się do pergaminu i ciężko było odpakować. Większość bułki została na pergaminie. Mięso szaro/sine wątpliwej świeżości. W smaku przypomina mcdonald'a.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~tołdi 1 3 dni temu

    Niebezpieczne produkty w bezpiecznym opakowaniu - co za oksymoron. Szkoda, że nie podano pełnego składu np. samej bułeczki, bo okazałoby się, że trzeba nas chronić nie przed tym co mogłoby się dostać do środka, ale przed tym co zostało tam umieszczone celowo.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony