REKLAMADziugas_banner główny_12.05. - 10.06.
Sklep sieci Żabka Polska

Sklep sieci Żabka Polska (Żabka Polska)

Sieć Żabka z myślą o bezpieczeństwie klientów zmienia zasady usługi wydawania paczek. Od  maja br., podczas wydawania przesyłek, kasjer poprosi odbierającego o jednorazowy kod, który samodzielnie wprowadzi na kasie. To nowe rozwiązanie wprowadzone w systemie ma na celu ochronę korzystających z punktów odbioru w sklepach Żabka i ograniczenie ich kontaktu z terminalem płatniczym podczas wprowadzania PIN-u.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

– W sklepach sieci Żabka dokładamy starań, by zakupy oraz korzystanie z dostępnych usług były jak najbardziej bezpieczne dla wszystkich klientów. Odbiór paczek w naszych placówkach jest bardzo chętnie wybieraną opcją przez konsumentów, dlatego zależało nam na uproszczeniu tej procedury w sposób, w którym klient nie będzie musiał dotykać terminalu płatniczego. Od teraz we wszystkich Żabkach to kasjer wprowadzi na kasie kod, jaki klient otrzymał smsem – wystarczy, że przekaże go sprzedawcy. Chcemy nadal dawać możliwość realizacji usług dodatkowych klientom w naszych punktach, ale z zachowaniem wzmożonych zasad bezpieczeństwa w tym trudnym dla wszystkich czasie – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Konsumenci mogą odbierać przesyłki w jednym z ponad 6100 sklepów Żabka – we wszystkich został wprowadzony nowy system wpisywania kodu, który ma zapewnić większe bezpieczeństwo klientów i sprzedawców. Każdy klient nadal ma pełny wgląd w proces odbioru swojej paczki, a kod jest jednorazowy i unikatowy dla odbiorcy. Przekazanie sprzedawcy ciągu cyfr autoryzującego odbiór przesyłki jest całkowicie wolne od ryzyka, ponieważ przesyłka zostanie natychmiast przekazana klientowi. Sieć jednocześnie zachęca, aby w związku z epidemią koronawirusa, łączyć odebranie paczki i wizytę w sklepie z zakupami najpotrzebniejszych produktów, tak aby ograniczyć konieczność ponownego wychodzenia z domu.

- Obserwujemy stały trend wzrostu popularności odbioru przesyłek Poczty Polskiej w sklepach Żabka, dlatego wspólnie z Żabka Polska podjęliśmy szereg działań zmierzających do zapewnienia naszym klientom bezpieczeństwa odbioru przesyłek. Zmiana procesu odbioru przesyłki poprzez podanie kodu odbioru przez odbiorcę, bez konieczności jego wprowadzania na terminalu płatniczym, jest kolejnym elementem doskonalenia rozwiązań, których celem jest zapewnienie klientom komfortu bezdotykowego odbioru przesyłek, co jest szczególnie ważne w okresie pandemii – dodaje Rafał Makowski, menedżer rozwoju sieci punktów dystrybucji usług w Poczcie Polskiej.   

Niedawno Żabka wprowadziła wspólnie z operatorami DHL Parcel i Pocztą Polską zmianę w zakresie pracy kurierów podczas transportu i dystrybucji przesyłek - odejściu od konieczności potwierdzania przez personel sklepów sieci obiegu paczek podpisem na urządzeniu mobilnym czy na dokumentach przewozowych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 10

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Tymon 1 23 dni temuocena: 100% 

    (komentarz niezgodny z regulaminem forum)

    Edytowany: 23 dni temu

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony