REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Żabka wycofuje z sklepów produkty z podejrzaną wołowiną. W komunikacie na stronie sieci sklepów pojawił się apel do klientów, którzy kupili cheesburgery wołowe Szam Amm oraz Kiełbaski z wołowiną XL, wyprodukowane przez Konspol, żeby zwrócili zakupione towary – podaje onet.pl.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec PROMO)

„W związku z decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii informujemy, że wycofujemy ze sprzedaży produkty z obecnością wołowiny: Cheeseburger wołowy Szam Amm z numerem partii  515/C/1 i terminem przydatności do spożycia  18/02/2019, z numerem partii 553/C/1 i terminem przydatności do spożycia 19/02/2019, z numerem partii  581/C/1 i  terminem przydatności do spożycia 20/02/2019 oraz Kiełbaski z wołowiną XL z numerem partii 676/1 i terminem przydatności do spożycia 17/11/2019, z numerem partii 780/1 i terminem przydatności do spożycia 20/11/2019, producenta Konspol HOLDING Sp. z o. o. Produkty są wycofane ze względu na prawdopodobieństwo obecności mięsa niepoddanego badaniu poubojowemu” – czytamy w komunikacie Żabki.

Zwrotu można dokonać w każdym sklepie Żabka lub Freshmarket. Za przyniesiony produkt klienci otrzymają zwrot pieniędzy w kwocie ceny zakupu. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~kacper 3 5 miesięcy temu

    Ja jako konsument i częsty klient Żabek rozumiem tę decyzję i mogę ją tylko pochwalić. W końcu dla handlowca zdrowie klienta powinno być najważniejsze. Jeżeli istnieje choćby tylko cień ryzyka, że coś jest nie halo, to produkt nie powinien być sprzedawany. I tak właśnie postąpiła Żabka.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Janek 2 5 miesięcy temu

    Szkoda, że tak jak Żabka – fair i pro konsumencko, nie potrafią zachować się inni, odpowiedzialni za tę aferę.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~evald 1 5 miesięcy temu

    Uważam, że to uczciwe podejście do całej sprawy i że żabki tylko na tym zyskają. Jest tylko podejrzenie, że towar może być trefny, ale dla dobra konsumenta wycofujemy go ze sklepów.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony