REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Żabka zaczęła łączyć produkty ze swojej oferty w zestawy śniadaniowe, licząc na to, że w ten sposób wzrośnie sprzedaż tych wyrobów. Na początek specjalna oferta obejmie pięć zestawów.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Zestawy dostępne w Żabce - każdy w cenie 3 zł - będą się składały z dwóch rodzajów produktów: pieczywa i dodatku do niego. Klient wybierze dwie bułki (pszenne, z dynią, lub grahamki) lub bagietkę, które połączono w zestawy z takimi wyrobami, jak ser gouda, serek wiejski, szynka, salami, albo kiełbasa żywiecka.

- Polacy od lat najchętniej na śniadanie spożywają kanapki, zwykle te klasyczne: bułki lub chleb z dodatkami. Są one tak popularne w naszym kraju, że wiele osób spożywa je także na drugie śniadanie oraz na lunch i kolację - komentuje Jerzy Roguski, dyrektor handlowy Żabki.

Jak wynika z badania Kantar TNS dla Żabki, 34 proc. Polaków spożywa śniadanie poza domem. W ciągu tygodnia pierwszy posiłek dnia spożywamy często w pracy, na uczelni czy w drodze do biura, szkoły albo na spotkanie.

Osoby, które decydują się na śniadanie poza domem, stawiają przede wszystkim na szybkość zakupu i skonsumowania śniadania oraz wygodę (twierdzi tak 43 proc. ankietowanych). Śniadanie kupowane jest podczas drogi z domu, w godzinach między 7 a 9. Kampania o nazwie "Złap zestaw śniadaniowy" potrwa do 26 lutego br.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Biedronkas & Lidlas 1 9 miesięcy temuocena: 100% 

    Ciekawe ilu Klientów kupowało wcześniej bułkę z "czymś" - serem, wędliną - pewnie większość? Ciekawe czy dzięki tej ofercie typu multiserver, sprzedaż wzrośnie, czy raczej nastąpi erozja marży? Pewnym jest, że Klient zyskał komunikację oferty na sklepie i dostępność bułek w sklepie. Bo wcześniej franczyzobiorcy nie chętnie dbali o odpiek pieczywa :) Wszyscy czekają teraz na ofertę : jajka + szczypiorek za 5 PLN lub jajka + szczypiorek + boczek za 8 PLN. A może rewolucją byłaby oferta mleko 0,5 l + płatki za 5 PLN lub jogurt + mała saszetka płatków za 3 PLN ??? Żabko - rozwijaj nowe koncepty !

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony