REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)

(fot. materiał prasowy firmy HL Display)

Tradycyjne sklepy mają przewagę na internetowymi, ponieważ mogą zachwycić klientów bogactwem świeżych warzyw i owoców.

REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Ekspozycja świeżych produktów o wysokiej jakości to jeden z głównych powodów, dla którego klienci wybierają tradycyjny sklep. Dla wielu osób bezpośredni kontakt z produktem jest inspiracją do zakupu – wolą one zobaczyć, dotknąć czy nawet powąchać produkt i dokonać samodzielnego wyboru. Jak wykazują badania prawie ¼ klientów zdecydowałaby się na zmianę sklepu, jeśli nie byłaby zadowolona z jakości, świeżości i różnorodności prezentowanych produktów.

Nasi klienci - między innymi przedstawiciele sklepów detalicznych, często mają obawy związane z coraz większymi wymaganiami kupujących, co do konkurencyjności cen, jakości i dużego wyboru produktów – ponieważ dla sprzedawcy oznacza to wzrost kosztów – mówi Rafał Lewandowski, Commercial Director HL Display Polska.

Firma oferuje wiele rozwiązań dla kategorii świeżych produktów. Dzięki inwestycjom w badania i rozwój oraz globalnej współpracy w zakresie innowacji, HL Display Polska jest w stanie zaoferować rozwiązania merchandisingowe zwiększające sprzedaż i ograniczające straty żywności. - Misją HL jest, aby handel detaliczny nie był tylko transakcją, ale również doświadczeniem – dodaje Rafał Lewandowski.

• Sigma™ to rozwiązanie umożliwiające atrakcyjną ekspozycję świeżych produktów, napędzającą sprzedaż, a jednocześnie ograniczającą straty. Sigma™ obejmuje systemy półek i regałów dla chłodziarek, wykonane z anodyzowanego aluminium. W ten sposób możemy stworzyć bogatą ekspozycję warzyw i owoców bez konieczności posiadania dużej ilości zapasów. Sigma™ umożliwia również wyraźne ograniczenie ilości odpadów i strat żywności, natomiast poprawa wyników sprzedaży sięga rzędu 10% lub nawet więcej.

• FreshCase™ to modułowy system pojemników przeznaczony do ekspozycji produktów w temperaturze otoczenia. Dostępne są różne wymiary i różne fronty pojemników, a całość wykonana jest w 50% z tworzywa sztucznego z recyklingu. FreshCase™ to idealne rozwiązanie spełniające potrzeby większości sklepów detalicznych pod względem elastyczności zastosowania, a w szczególności, jeśli chodzi o produkty sprzedawane luzem.

• Tray’e Next™ z popychaczami na belce to system tray’ów zapewniający stałe i automatyczne ustawienie produktów w chłodziarkach – takich jak gotowe sałatki pakowane w torebki – frontem do przodu. System Next™ pozwala na zmniejszenie czasu potrzebnego na merchandising produktów oraz zwiększa widoczność samego produktu, jak i jego ceny.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony