REKLAMADAN CAKE - baner główny (listopad-grudzień)
Piotr i Paweł to kolejna sieć, która zdecydowała się na przetestowanie coolomatów

Piotr i Paweł to kolejna sieć, która zdecydowała się na przetestowanie coolomatów (fot. materiały prasowe)

Rozpoczął się pilotaż wspólnego projektu sieci Piotr i Paweł oraz spółki Coolomat - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. W ramach nowej usługi klienci sklepu internetowego polskiej sieci będą mogli odbierać swoje zakupy w przystosowanych do przechowywania żywności maszynach, działających na podobnej zasadzie, co tzw. "paczkomaty" konkurencyjnego InPostu.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Jak ustaliliśmy, faza testowa projektu rozpoczęła się w poniedziałek 16 października i potrwa trzy miesiące. Pilotaż swoim zasięgiem obejmie Warszawę, a dokładniej - 25 znajdujących się na terenie stolicy coolomatów. - Po tym teście podejmiemy decyzję, czy będziemy wchodzić w kolejne miasta, czy też zwiększać liczbę lokalizacji na terenie Warszawy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dawid Kaszuba, członek zarządu Piotra i Pawła, odpowiedzialny w sieci za projekty e-commerce.

Przypomnijmy, że już miesiąc temu informowaliśmy na naszym portalu, że nowe urządzenia spółki Coolomat są sukcesywnie instalowane na terenie Warszawy. Marcin Warzocha, prezes firmy Coolomat, zapowiedział wtedy w rozmowie z nami, że do końca roku w stolicy działać będzie 25-30 maszyn. Szef firmy wskazał, że w orbicie zainteresowań spółki znajdują się największe miasta i aglomeracje Polski. To oznacza, że coolomaty mogłyby długofalowo rozwijać się wspólnie z Piotrem i Pawłem, który dostarcza żywność zamówioną przez internet m.in. na terenie Wrocławia, Gdańska, Szczecina, Bydgoszczy, Katowic i Białegostoku.

Aby móc odebrać zakupy z e-sklepu Piotra i Pawła w coolomacie, klienci sieci będą musieli złożyć zamówienie o wartości minimum 80 zł. Przy zakupach za co najmniej 200 zł nie zostaną doliczone koszty dostawy. To takie same warunki, jakie obowiązują dla zwykłych zamówień w sklepie internetowym polskiej sieci, dostarczanych przez kuriera do domu.

Piotr i Paweł zamierza zachęcać swoich e-klientów do korzystania z coolomatów, oferując im rabat w wysokości 10 zł przy okazji pierwszych zakupów z dostawą do maszyny. Przy kolejnych zakupach klienci otrzymają bonus w postaci produktów samplingowych. Oprócz tego projekt będzie promowany w ramach szerokiej kampanii marketingowej, która wystartuje pod koniec bieżącego tygodnia.

- Liczymy na to, że nowa usługa pozwoli klientom zaoszczędzić czas i że będą oni mogli odbierać zakupy w drodze do domu, zamiast czekać na kuriera w mieszkaniu - mówi Dawid Kaszuba.

Nie jest to pierwsza próba podboju warszawskiego rynku przez spółkę Coolomat. W 2015 r. firma próbowała zawiązać sojusz z Merlinem (należącym wówczas do Czerwonej Torebki) i Delikatesami Alma, tworząc projekt Merlinfood by Alma. Ta inicjatywa nie wypaliła - Merlin się z niej wycofał w związku z własnymi problemami. Ostatecznie wyłącznym partnerem projektu została Alma. W fazie testowej uruchomiono pięć coolomatów na stacjach paliw. Jednak delikatesowa sieć zmierzała już wtedy ku upadłości i już w 2016 r. musiała zamknąć swój e-sklep. Kolejnym, trzecim partnerem Coolomatów, został warszawski internetowy targ żywności RanoZebrano.pl. Współpraca z nim jest kontynuowana.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 15

  • 12
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~adammoxp 1 7 dni temu

    Brak jak naradzie zgody Sanepidu na tzw. coolomaty, poza tym różne produkty wymagają odrębnych temperatur przechowywania czyli nabiał maja warzywa owoce lody papierosy ciasta każdy produkt w innej skryte, czyli zakupy jednej osoby zajmą jedna maszynę?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"