REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

Firma Zalando poinformowała, że przyjęła nową strategię biznesową. Zgodnie z deklaracjami, główne założenie nowej strategii dotyczy aspiracji do zostania europejskim "starting point for fashion". Jak tłumaczy Zalando, chodzi o to, by mieć w ofercie "każdy poszukiwany przez konsumenta produkt na rynku".

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

(fot. materiały prasowe)

- Naszą grupą docelową są osoby szeroko zainteresowane modą. W związku z tym, chcemy oferować wszechstronny asortyment i jak najlepiej inspirować naszych klientów. Naszym nadrzędnym celem jest takie skompletowanie oferty, by konsumenci mieli świadomość, że jeśli jakiegoś, poszukiwanego przez nich, artykułu z obszaru mody nie ma na naszej platformie, to znaczy, że on po prostu nie istnieje – mówi cytowany w komunikacie Dawid Pożoga, Marketing Lead na Polskę w Zalando SE.

Zalando chwali się, że posiada najszerszy sezonowy asortyment modowy w Europie. W ofercie e-sklepu znaleźc można ubrania, obuwie i dodatku ponad 2 tys. marek. Firma zamierza podkreślać ten argument w nowej kampanii reklamowej pod hasłem "Letnie trendy. Twoja wolność stylu".

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony