19.10.2016 / 14:30
StoryEditor

Zanika sezonowość sprzedaży ekologicznych olejów

(fot. pixabay)
Od kilku lat rynek tzw. zdrowej żywności rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Jednym z jego najciekawszych segmentów jest kategoria olejów ekologicznych. Wnioski z analizy trendów rynkowych oraz zachowań konsumentów w krajach zachodnich są jednoznaczne – nasz rynek olejów ekologicznych mimo ostatnich wzrostów wciąż ma ogromny potencjał.

Ze względu na szereg prozdrowotnych właściwości oraz liczne możliwości zastosowania asortyment olejów bio stanowi dużą część półki ze „zdrową żywnością” i stale się poszerza. Ka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 09:23
StoryEditor
Grupa Pepco znalazła idealnego kandydata na stanowisko prezesa. Kto i kiedy je obejmie?
Zarząd Grupy Pepco zakończył szeroko zakrojony globalny proces poszukiwań nowego prezesa. Od 1 lipca br. tę funkcję będzie pełnił Stephan Borchert (fot. Shutterstock).
11 kwietnia Grupa Pepco, właściciel sieci Pepco, Dealz oraz Poundland, ogłosiła, że powołała na prezesa Stephana Borcherta. Za jego nominacją na to stanowisko przemawiało doświadczenie w prowadzeniu takich firm jak GrandVision oraz Sephora.

Stephan Borchert obejmie stanowisko prezesa Pepco 1 lipca br. Rozpocznie wtedy trzymiesięczny okres wprowadzający, który ma mu pozwolić zapoznać się z działalnością i kulturą Gr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 13:23
StoryEditor
Litwini inwestują w rozwój sieci Stokrotka. Polska jednym z najważniejszych rynków wzrostu dla Maxima Grupe
Stokrotka w Pruszkowie (fot. Robson90/Shutterstock)
Sieć sklepów Stokrotka powiększyła się w 2023 roku o 60 nowych sklepów i na koniec roku liczyła 976 placówek, w tym 86 franczyzowych. Przychody polskiego oddziału Maxima Grupe wyniosły 1,74 mld euro, wobec 1,39 mld euro rok wcześniej, a udział w polskim rynku litewska sieć oszacowała na 2,5 proc. – wynika z raportu rocznego Maxima Grupe za 2023 rok.

Litewski operator sklepów spożywczych zaznacza, że polski rynek jest dla niego szczególnie ważny. – Podobnie jak w latach poprzednich, głównymi rynkami rozwoju Grupy pozostają P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 06:11