REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

Organizator: Wydawnictwo Gospodarcze

Miejsce: Sofitel Warsaw Victoria

Data rozpoczęcia: 05.11.2019

Na zdj. debata podczas ubiegłorocznego Kongresu Słodycze i Przekąski

Na zdj. debata podczas ubiegłorocznego Kongresu Słodycze i Przekąski (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się na Kongres Słodycze i Przekąski 2019 - najważniejszą w Polsce konferencję B2B dla dostawców produktów i usług poświęcona wydarzeniom i trendom zachodzącym w branży słodyczy, przekąsek i bakalii.

Konferencja organizowana przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, prezentacje trendów oraz targi nowości. Przede wszystkim daje jednak możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów pomiędzy potencjalnymi partnerami w biznesie.

W tym roku Kongres Słodycze i Przekąski odbędzie się 5 listopada 2019 r. (wtorek) w warszawskim hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Będzie to już czwarta edycja wydarzenia.

>> Kliknij, aby zarejestrować się na wydarzenie <<

Na Kongresie pojawi się około 300 przedstawicieli handlu, producentów, dystrybutorów oraz dostawców usług dla sektora. Prelegentami oraz gośćmi wydarzenia będą osoby decyzyjne w firmach - członkowie kadry zarządzającej, dyrektorzy sprzedaży, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy marketingu, kupcy poszczególnych kategorii, i nie tylko.

Podczas tegorocznego KSiP zaprezentujemy najnowsze dane, trendy i prognozy dotyczące rynku słodyczy w Polsce. Omówimy wyzwania stojące przed producentami i sieciami handlowymi, wynikające m.in. z rosnących kosztów surowców, mediów i pracy oraz zmieniających się upodobań polskiego konsumenta. Ponadto przedstawimy dawkę pogłębionej wiedzy o najbardziej perspektywicznych kanałach i formatach sprzedaży słodyczy oraz przekąsek.

W tym roku szczegółowo przyjrzymy się potencjałowi sprzedaży słodyczy i przekąsek nie tylko w handlu, ale również w branży HoReCa, w tym szczególnie w sieciach kawiarnianych. To kanał o szybko rosnącym znaczeniu, o którym producenci wyrobów cukierniczych czy czekoladowych nie powinni zapominać.

W ramach Kongresu omówimy również zagadnienia takie jak personalizacja słodyczy, wykorzystanie nowych technologii do zwiększania sprzedaży, czy odświeżanie receptur i etykiet słodyczy oraz przekąsek. Wyjątkowo istotnym tematem będzie również kwestia łączenia biznesu z troską o środowisko.

KONGRES SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2019 - program ramowy wydarzenia

8.30-9.00 Rejestracja

9.00-10.30 SESJA INAUGURACYJNA

Prawdziwy obraz rynku słodyczy i przekąsek w Polsce – trendy i prognozy

Łakocie w cenie. O ile więcej klienci zapłacą za słodycze w 2020 roku?

DEBATA: Wyzwania i szanse. Produkt i marka w okresie transformacji cyfrowej konsumenta, branży i gospodarki

10.30-11.30 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

11.30-13.00 SESJA: HANDEL I STRATEGIE MARKETINGOWE

DEBATA: Sektor słodyczy oparty na zdrowiu i odpowiedzialności za konsumenta i środowisko. Marki promują aktywny styl życia

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony