REKLAMAVOG - baner główny 2018
Leszek Wąsowicz, prezes zarządu HELIO

Leszek Wąsowicz, prezes zarządu HELIO

Związany od blisko 30 lat z bakaliową branżą Leszek Wąsowicz stoi nie tylko za sukcesem założonej i zarządzanej przez niego firmy HELIO, ale ma też istotny wkład w prosperity segmentu bakalii. Bogate doświadczenie i doskonałe wyczucie rynku stawiają go w gronie najważniejszych osób branży w Polsce. Choć sam stroni od świateł jupiterów, bardzo dużą wagę przywiązuje do promocji marki HELIO w mediach.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

 Firma od lat inwestuje znaczące na tle branży środki w budowanie silnej i zdrowej marki HELIO. Dane renomowanych agencji badających media wskazują HELIO jako najsilniej promowaną w poprzednim roku bakaliową markę w TV, prasie konsumenckiej, czy outdorze (filmy w TV widziało 9 na 10 kobiet powyżej 25 roku życia). Wartość realizowanych przez firmę kampanii wyceniana jest na kilkanaście milionów złotych w skali roku. To współpracującym z HELIO detalistom daje przewagę konkurencyjną i realną korzyść. – Jestem przekonany, że nasze doświadczenie oraz pokaźne inwestycje w markę sprawią, że konsumenci jeszcze chętniej będą sięgać po produkty HELIO, a ich sprzedaż u naszych odbiorców będzie wciąż rosła – mówi Leszek Wąsowicz, prezes zarządu HELIO. – Przed nami kolejne medialne uderzenie. Przed Wielkanocną byliśmy najbardziej widoczną bakaliową marką w telewizji i chcemy to powtórzyć także przed kolejnymi świętami. Poza wysoko zasięgową kampanią w TV, sprzedaż produktów HELIO wspierana będzie w najbardziej poczytnych i opiniotwórczych tytułach prasy konsumenckiej, oraz internecie. Warto zatem uwzględnić reklamowe zapowiedzi HELIO przy planowaniu półki w ostatnich tygodniach roku, tym bardziej, że polityka komunikacyjna firmy jest zbieżna zarówno ze zbliżającym się sezonem świątecznym, jak i rynkowymi trendami – mówi prezes.

Każdy znajdzie coś dla siebie

Rynek bakalii w Polsce cały czas się rozwija. Bakalie są bardzo wdzięcznym tematem, a ich konsumpcja jest teraz w modzie. Marka HELIO od lat aktywnie uczestniczy w kreowaniu rynkowych trendów, pozytywnie kojarząc się konsumentom. Firma jest utożsamiana z żywnością naturalną, mało przetworzoną i zdrową. Jak podkreśla producent, to HELIO jako pierwsze wprowadziło do mainstreamowej sprzedaży np. bakalie bez konserwantów HELIO Natura. Firma edukowała nt. obecności produktów HELIO w zdrowej diecie poprzez kampanie medialne, degustacje, czy udział w projektach promujących zdrowy tryb życia i żywienia. Dzięki temu producent pokazał szerokiej grupie konsumentów, że po bakalie warto sięgać nie tylko na święta, ale też na co dzień. To z kolei powoduje wzrost zainteresowanie zdrową dietą, w tym bakaliami. Coraz więcej właścicieli sklepów przekonuje się zaś, że moda na zdrowie jest dochodowa. – Nasze unikalne spojrzenie na produkty HELIO w kontekście walorów dietetycznych i czystej etykiety widać jednak nie tylko w bakaliach. W produkcji mas do ciast HELIO nie wykorzystujemy konserwantów, glutenu czy popularnego wśród innych producentów oleju palmowego. Przykładowo nasze masy krówkowe produkowane są wyłącznie ze słodzonego pełnotłustego mleka krowiego, bez dodawania tańszych zamienników, np. tłuszczu palmowego. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom linia bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz nasze masy krówkowe licencjonowane są znakiem „Czytaj skład poleca”. Masy makowe HELIO jako jedyne na rynku mogą się poszczycić znakiem Przekreślonego Kłosa charakterystycznego dla żywności bezglutenowej – tłumaczy Leszek Wąsowicz. Prezes zaznacza, że warto o tym wszystkim pamiętać chociażby w kontekście zbliżających się świąt. Masy do ciast HELIO to przecież szlagierowe produkty w okresie przedświątecznym, wytworzone przez polskiego producenta z ponad 25-letnią wzorową reputacją. Co ważne według badań Zakładu Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na grupie kobiet w wieku 22-53 lata w ślepym teście bezglutenowe masy makowe HELIO były wybierane dwukrotnie chętniej od glutenowych mas innej marki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~HK 1 21 dni temu

    Gratuluję i nie dziwię się. Kiedy w sklepie trafiłam na mak tej firmy z ruszającym się wsadem, napisałam do Helio mail, załączyłam zdjęcia. Mimo, że to był okres wigilijny, odpowiedź przyszła błyskawicznie. Firma wyjaśniła, jak przebiega u nich proces kontroli jakości i że prawdopodobnie produkt został zanieczyszczony w sklepie. Niemniej zostałam przeproszona, a niedługo później dostałam paczkę, niemałą, z pysznościami Helio. Klasa !!! I to jest wzór i model, jak należy obchodzić się z niezadowolonymi klientami. Mają we mnie wiernego klienta i orędownika ich produktów.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony