REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)

(fot. materiał partnera)

Jeszcze do północy 24 lipca br. można składać wnioski w akcji „Herosi Innowacyjności” skierowanej do właścicieli lokalnych sklepów współpracujących z Grupą Eurocash. Łączna pula nagród to 1 mln złotych, które przedsiębiorcy będą mogli przeznaczyć na wprowadzenie innowacji w swoim sklepie lub w jego okolicy.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

Tematem przewodnim tegorocznej edycji konkursu jest innowacyjność, rozumiana dużo szerzej niż tylko najnowsze technologie – to dopasowanie rozwiązań do potrzeb biznesu przedsiębiorcy, dzięki którym możliwy jest rozwój sklepu oraz podniesienie satysfakcji klientów.

Biorąc udział w akcji „Herosi Innowacyjności”, przedsiębiorcy otrzymują realną możliwość wprowadzenia w życie rozwiązań, o których myśleli od dawna, ale ze względów finansowych często nie mieli szansy zrealizować. Bierzemy pod uwagę wszystkie projekty, które mogą przyczynić się zarówno do usprawnienia pracy samego sklepu, jak i życia lokalnych społeczności. Wierzymy bowiem, że to właśnie niezależni przedsiębiorcy, dzięki mocnemu zakorzenieniu w lokalnej społeczności, najlepiej znają potrzeby swoich klientów i wiedzą jakie rozwiązania mogą przyczynić się do podniesienia ich satysfakcji — mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash.

Projekty można zgłaszać w jednej z trzech kategorii tematycznych, które reprezentuje troje ambasadorów. Pierwszą z nich — Zmieniam świat lokalnie, opiekuje się Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Kategoria została stworzona dla Przedsiębiorców angażujących się w życie lokalnej społeczności, chcących wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu. Inwestuję w technologię to kategoria dla osób, które śledzą najnowsze rozwiązania w branży handlowej, podążają za nowinkami technologicznymi i właśnie taką innowację chcą wprowadzić w swoim biznesie. Ambasadorem jest Zbigniew Urbański, dziennikarz technologiczny i prezenter telewizyjny. Ostatnia kategoria — Stawiam na praktyczne rozwiązania, zakłada projekty, które wpłyną na usprawnienie pracy w sklepie, a jej ambasadorem jest znany dziennikarz biznesowy i społeczny — Przemysław Talkowski.

Swoje innowacje Przedsiębiorcy mogą zgłaszać w jednej z trzech kategorii finansowych. Jury konkursu, złożone z niezależnych ekspertów oraz ambasadorów, wybierze aż 54 projekty, które otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartość 1 mln złotych – 1 nagroda w wysokości do 100 000 zł, 3 nagrody do 50 000 zł oraz 50 nagród do 15 000 zł.

Wnioski można składać na stronie akcji www.herosiprzedsiebiorczosci.pl do północy 24 lipca.  Następnie od 1 sierpnia do 10 września projekty, które przejdą weryfikację formalną, zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Po tym etapie wszystkie inicjatywy zostaną ocenione przez Jury, a ocena końcowa wniosku będzie sumą punktów za poparcie społeczne (punkty z internetowego głosowania) oraz za biznesowy potencjał pomysłu. Zwycięskie pomysły zostaną ogłoszone 24 września 2019 roku podczas Kongresu Akademii Umiejętności w Łodzi.

Szczegółowe informacje o akcji „Herosi Innowacyjności” oraz regulamin znajdują się na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony