REKLAMASUPPORT MEDIA - PHILIPS LIGHTING - Baner Główny - II Etap
Agnieszka Sałek

Agnieszka Sałek (materiały prasowe)

Jak przekonuje Agnieszka Sałek, dyrektor handlowa Quick Service Logistics Polska, zmiany klimatyczne, a szczególnie skrócenie się tzw. okresów przejściowych, czyli wiosny i jesieni, powoduje konieczność częściowej reorganizacji pracy operatora logistycznego.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1

- Główne wyzwanie nie zmienia się w ciągu całego roku dostarczenie produktu w wyznaczone miejsce na czas, bez uszkodzeń i w odpowiedniej temperaturze. Okres letni powoduje jednak, że najbardziej musimy skoncentrować się właśnie na zachowaniu odpowiedniej temperatury - tłumaczy Sałek.

Podkreśla jednocześnie, że wyższe temperatury, a przede wszystkim wysoka wilgotność powietrza wymuszają konieczność wprowadzenia dodatkowych procedur. – Przede wszystkim obniżamy temperaturę w chłodniach, również dłużej schładzamy produkty. Przeprowadzamy szkolenia przypominające naszym kierowcom, jak utrzymać niską temperaturę w autach. Mamy wypracowane procedury powstałe przy współpracy z naszymi kierowcami i zespołem magazynowym, co roku przed sezonem wspólnie je weryfikujemy – mówi. Okazuje się także, że niezbędne jest sprawdzenie agregatów w magazynach I samochodach również przed sezonem letnim, wszystko po to, aby uniknąć niespodzianek w najważniejszych momentach.

Agnieszka Sałek podkreśla, że Quick Service Logistics Polska nie stosuje specjalnych wymogów dotyczących przewozu żywności w okresie letnim. Rygorystycznych reguł przestrzega przez cały rok. –– Potwierdzeniem jakości naszego serwisu są wyniki audytów zarówno wewnętrznych, jak i naszych klientów czy też IFS. To, na co kładziemy nacisk w sezonie letnim to właśnie szkolenia przypominające o konieczności utrzymania niskiej temperatury w chłodniach oraz wzmożona kontrola wewnętrzna. Staramy się również maksymalnie skracać czas załadunków i rozładunków, upraszczając niektóre procesy związane z dostawą – mówi Sałek.

Quick Service Logistics Polska – polski oddział międzynarodowej grupy logistycznej Meyer Quick Service Logistics. Dostarcza kompleksową obsługę logistyczną, koordynując pełny łańcuch dostaw, od nabywania produktów, poprzez jego magazynowanie, po dystrybucję do punktów sprzedaży. Specjalizuje się w magazynowaniu i transporcie świeżej żywności (dostawy multi-temperature). Quick Service Logistics Polska obsługuje wiodące na rynku sieci kawiarń i restauracji, m.in. Starbucks, Burger King, KFC, Pizza Hut, Bobby Burger. Udostępnia również powierzchnię magazynową. Grupa Meyer QSL działa na terenie 12 krajów w Europie, w Polsce jest obecna od 2014 roku. W pięciu centrach logistycznych w Polsce (dwa magazyny oraz trzy centra cross-dock) pracuje 120 pracowników.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony