REKLAMAJACOBS - baner główny - kawa jak z kawiarnii (marzec 2019)

(fot. materiały prasowe partnera)

Z badań Trendy na rynku żywności przeprowadzonych przez Bakalland wynika, że konsumenci, podejmując decyzje zakupowe, kierują się w 85% jakością produktu. Duży wpływ na decyzje zakupowe ma również znajomość marki – to ważne dla 44% badanych. Dodatkowo 70% konsumentów decyduje o zakupie danego produktu, jeśli już wcześniej miało pozytywne doświadczenia z produktami producenta. Jak w związku z decyzjami zakupowymi i panującymi trendami powinno kształtować się oferowane przez producentów portfolio produktów? Na jakie czynniki należy zwrócić uwagę i jak duże jest znaczenie nowości w ofercie producenta dla samych konsumentów?

W ostatnich latach zmienił się styl życia i plan dnia konsumentów. Wśród panujących mód i trendów możemy wyróżnić kilka najbardziej istotnych. To one w dużym stopniu wpływają na decyzje zakupowe klientów. Zainteresowanie trendami prozdrowotnymi, dietami, byciem fit czy świadomym wyborem ma duży wpływ na ich decyzje zakupowe, a także kształtuje ofertę producentów (więcej na ten temat można przeczytać w Trendbook‘u „Jedzenie w centrum uwagi”: https://bakalland.pl/ciekawostki/jedzenie-w-centrum-uwagi-trendbook/). Obecnie to oni wychodzą naprzeciw potrzebom konsumentów, wprowadzając na rynek nowości, które wpisują się w styl życia i panujące trendy.

Według przeprowadzonych przez markę Bakalland badań aż 44% konsumentów sięga po przekąski, gdy ma ochotę na coś dobrego. Konsumenci wybierają przekąski nie tylko smaczne, ale i takie, które w pewnym stopniu będą zaspokajać ich potrzebę sięgnięcia po coś słodkiego. Jednocześnie większość z nich chce żyć i odżywiać się zdrowo, dlatego coraz częściej zwracają uwagę na skład produktu i to czy dostarcza on im odpowiednią ilość witamin i składników odżywczych. Bakalland wychodząc naprzeciw tym potrzebom, zdecydował się wprowadzić na rynek linię bakalii przekąskowych „Chwyć i Jedz”. To nowość, która jest odzwierciedleniem potrzeb konsumentów – małe, poręczne opakowanie z porcją na raz, ulubione smaki suszonych owoców i bakalii, w przypadku wybranych produktów uzupełnione odrobiną czekoladowej słodyczy. Dla konsumentów, którzy wolą bardziej wytrawne smaki, przygotowano prażone ziarna i orzechy z lekkim dodatkiem soli, a także miksy, które mogą zaspokajać jednoczesną potrzebę na coś słonego i słodkiego w jednym.

Bakalie przekąskowe to kategoria, która zyskuje coraz większą popularność. podczas gdy te klasyczne wykorzystujemy do gotowania czy pieczenia, przekąski w postaci bakalii towarzyszą nam na co dzień – w drodze, w podróży, w pracy i w szkole. Dlatego tworząc nową ofertę Bakalland, postawiliśmy na wygodę użycia i różnorodność. Ulubione smaki konsumentów, niezmiennie wysokiej jakości bakalie przygotowaliśmy tak, by w pełni spełniały przekąskowe zadanie: zamknęliśmy je w wygodnym opakowaniu, w porcji na raz oraz w impulsowej cenie. W ten sposób powstała linia kilkunastu nowych, w pełni bakaliowych przekąsek z impulsowym hasłem przewodnim Chwyć & Jedz  – mówi Agnieszka Cymbalak, Product Manager Bakalland.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony