06.02.2019 / 15:00
StoryEditor

Znaczenie sprzedaży internetowej dla sektora B2B

(fot. materiały prasowe partnera)
W dobie Internetu klient ma wiele okazji, by zapoznać się z ofertą marki, za pośrednictwem różnych kanałów oraz dokonać w różny sposób zakupu. Sprzedaż internetowa ze względu na wygodę i szybkość realizacji zamówienia znajduje zwolenników również wśród klientów B2B. Odpowiadając na te oczekiwania, producenci inwestują i rozwijają internetowy kanał sprzedaży.

Według prognoz Retail Research*, w Polsce coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez Internet, a sprzedaż detaliczna online z 12,7% udziału w 2012 r. do końca 2018 r. miała ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 11:00