REKLAMASUPPORT MEDIA - EUROCASH - Baner główny (maj -czerwiec )
Michał Jaszczyk, dyrektor generalny i prezes zarządu PepsiCo Polska

Michał Jaszczyk, dyrektor generalny i prezes zarządu PepsiCo Polska (PepsiCo Polska)

Michał Jaszczyk został dyrektorem generalnym i prezesem zarządu PepsiCo Polska. Objął on stanowisko z dniem 1 czerwca 2018 r. Wcześniej funkcję tą pełnił Paweł Gurgul - nowy szef firmy Hortex.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1

Przez ostatnie trzy lata Michał Jaszczyk zarządzał sprzedażą produktów z oferty PepsiCo w Polsce. Michał Jaszczyk od ponad dekady działa na polskim rynku FMCG, zajmując się poprawą efektywności w różnych organizacjach, w których pracował oraz konsekwentnie dostarczając znaczące wzrosty dochodów i zysków. Pod jego przewodnictwem PepsiCo zrealizowało w Polsce szereg istotnych projektów i inicjatyw, m.in. z obszaru systemów sprzedaży, zarządzania przychodami, efektywności działań trade marketingowych oraz rozwoju marek spożywczych.

- Objęcie stanowiska dyrektora generalnego i prezesa zarządu PepsiCo Polska jest dla mnie wyróżnieniem oraz wyzwaniem. Wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie pomoże mi w realizacji ambitnych planów firmy dotyczących polskiego rynku, który jest bardzo ważny dla PepsiCo. Mamy tutaj bardzo dobrą pozycję, dzięki udanej współpracy z klientami oraz naszym znanym markom słonych przekąsek i napojów, które lubią polscy konsumenci – powiedział Michał Jaszczyk, dyrektor generalny i prezes zarządu PepsiCo Polska.

Michał Jaszczyk będzie raportował do Christophe'a Guillé, starszego wiceprezesa PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany.

W oficjalnym komunikacie PepsiCo podziękowało za pracę Pawłowi Gurgulowi, który dotychczas piastował stanowisko  dyrektora generalnego i prezesa zarządu PepsiCo w Polsce. Gurgul, jak pisał jako pierwszy wiadomoscihandlowe.pl, został nowym szefem firmy Hortex.

Łączny przychód netto Grupy PepsiCo pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy USD. Każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony