REKLAMAKongres Alkohole i Napoje 2018 - Baner Główny

(mat. prasowe)

Organic Farma Zdrowia to pierwsza i największa w Polsce sieć samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi. Na przełomie kwietnia i maja bieżącego roku lokal mieszący się w Złotych Tarasach został zrewitalizowany według nowego konceptu marki.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

W ramach procesu rewitalizacji, najemca zmienił aranżację lokalu, której celem była jak najlepsza ekspozycja szerokiego portfolio produktów marki, jak również wygoda klientów w trakcie robienia zakupów. Dodatkowo, wymianie uległy również witryny sklepowe oraz branding zewnętrzny.

– Misją Organic Farma Zdrowia jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez sprzedaż ekologicznej, naturalnej żywności oraz kosmetyków i środków czystości – mówi Sławomir Chłoń, Prezes Organic Farma Zdrowia. – Ważne jest również zadowolenie naszych Klientów i poczucie ich komfortu w trakcie zakupów, dlatego zdecydowaliśmy się na rewitalizację sklepu według naszego unikatowego konceptu – dodaje Prezes Chłoń.

Organic Farma Zdrowia to sieć 32 delikatesów stacjonarnych w największych miastach Polski i delikatesów on-line. Można w nich kupić kilka tysięcy artykułów pochodzących od ponad 100 rodzinnych gospodarstw ekologicznych, ale również od producentów reprezentujących najlepsze krajowe i europejskie marki. Większość z nich to certyfikowana żywność ekologiczna, a pozostałe to produkty naturalne, regionalne, bezglutenowe, bezcukrowe oraz bez laktozy. Zostały one wytworzone bez użycia sztucznych nawozów lub środków ochrony roślin i nie zawierają chemicznych substancji konserwujących.

Przypomnijmy: 8 listopada 2017 r. został otwarty największy w Polsce market ekologiczny – Organic – połączony z ekologicznym Bistro. Na blisko 500 metrach powierzchni, przez siedem dni w tygodniu, oferowanych jest kilka tysięcy ekologicznych produktów od ponad stu polskich producentów i od najlepszych, europejskich producentów znanych w branży ekologicznej marek.

– Przyszłość to zdecydowanie duże formaty. W małych po prostu nie jesteśmy w stanie przedstawić wystarczająco szerokiej oferty, zawsze musimy iść na jakiś kompromis, co nie jest korzystne ani dla klientów ani dla nas – mówił w obszernym wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Chłoń.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony