REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. materiały prasowe HL Display)

Strona 2 z 2
REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Ponadto, oba rodzaje pojemników gwarantują rotację produktów zgodnie z zasadą FIFO (ang. First in, first out, produkty, które są najdłużej na stanie, sprzedawane są w pierwszej kolejności) oraz umożliwiają redukcję odpadów opakowaniowych. Dodatkowo w przypadku produktów sprzedawanych luzem cena jednostkowa jest niższa od ceny oferowanej za te same produkty w opakowaniach, co z kolei powoduje zwiększenie wartości postrzeganej przez kupujących oraz wzrost marży dla sprzedających.

Pojemniki na produkty sprzedawane luzem to rozwiązanie, które gwarantuje wszechstronne korzyści: oprócz zapewnienia pozytywnego doświadczenia zakupowego dla konsumentów, pomaga również osiągnąć korzyści sprzedawcom detalicznym. Doświadczenie pokazuje, że świetna widoczność produktów oraz możliwość przekonania się o wizualnej jakości towaru prowadzi do dodatkowego, wizualnego impulsu zakupowego. Wszystkie zainteresowane strony korzystają z bardziej zrównoważonego sposobu na zakupy żywnościowe, natomiast ograniczenie opakowań przynosi korzyści zarówno końcowemu użytkownikowi, jak i wyższą marżę dla sprzedawców detalicznych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony