REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

Mięso jest jednym z produktów, które świadczą o jakości towarów w sklepie. Widząc dobrze zaopatrzone stoisko mięsne ze świeżymi produktami, klienci nabierają przekonania, że sklep na bieżąco dba o jakość produktów, które oferuje. Ale świeżość to dziś nie wszystko, bo klienci oczekują coraz to nowych udogodnień. Dlatego w sklepie warto oferować nie tylko świeże i dobrej jakości mięso, ale także dodatkowe usługi, które zachęcą do jego kupowania.

REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

(fot. Frac)

Mięso to jeden z produktów, który szybko się psuje. Dlatego tak ważne jest dbanie o jego regularną sprzedaż, wymianę asortymentu, świeżość i atrakcyjność oferty. To też produkt, który zwiększa częstotliwość zakupów w danym sklepie, bo Polacy nadal jedzą dużo mięsa, a zwykle nie kupują go na zapas. Żeby było świeże, przychodzą do sklepu 2-3 razy w tygodniu.

Kwestia gustu

O ile dyskonty i sieciowe sklepy często oferują duże promocje na mięso, to zwykle są to pakowane, większe kawałki mięsa, które klienci kupują głównie z myślą o weekendzie lub obiedzie na kilka dni. Przewagą sklepów, które mają własne stoiska mięsne jest na pewno możliwość wybrania konkretnego kawałka mięsa, zobaczenie jego przekroju, a nawet powąchanie kawałka mięsa, żeby sprawdzić, czy jest świeże. Wiele osób woli kupić kawałek mięsa, którego naprawdę potrzebuje, zamiast skusić się na całego kurczaka czy kilogram szynki lub karkówki.

Aby jeszcze bardziej ułatwić klientom wybór i codzienne kuchenne czynności, warto na stoisku zainstalować sprzęt, który przyśpieszy obróbkę mięsa. Jedną z ulubionych form, w jakich Polacy spożywają mięso są kotlety. Jednak tu gusta są różne: jedni zdecydowanie wolą kotlety mielone z cebulką i dużą ilością pieprzu, a inni tradycyjne schabowe smażone na smalcu, de volaille albo kotlet z rozbitej piersi kurczaka lub indyka.

Sprostać potrzebom

Niezależnie od upodobań klientów, możemy łatwo sprostać ich potrzebom, jeśli posiadamy w sklepie wilka do mielenia mięsa i kotleciarkę. Dobrej jakości wilk do mięsa to koszt ok. 3-4 tys. zł, kotleciarka – ok. 12 tys. zł. Możemy także zakupić urządzenia typu 2 w 1, ale najczęściej posiadają one kotleciarki pionowe, które nie rozgniatają mięsa tak skutecznie jak poziome. Dobrej klasy kotleciarka pozwala rozbić do 500 kotletów w ciągu godziny i uzyskać idealnie rozbite, powtarzalne kotlety o ustalonej wcześniej grubości. To bardzo ważne, kiedy sprzedajemy gotowe kawałki mięsa klientom, lub gdy prowadzimy np. usługi cateringowe lub gastronomiczne. Dodatkowo kotleciarka pozwala uniknąć nieprzyjemnego odgłosu rozbijania mięsa ręcznym tłuczkiem.

Nie taki wilk straszny

W gastronomi, szykując kotlety mielone, możemy skorzystać z wilko-mieszałki, która pozwoli nam od razu doprawić mielone mięso i równomiernie rozprowadzić przyprawy i dodatki. Otrzymujemy wtedy gotową, doprawioną masę do smażenia kotletów, lub np. nadziania kaczki czy kurczaka. Jednak w sklepie o wiele bardziej sprawdza się wilk, który pozwoli na miejscu zmielić dla klienta dowolny kawałek mięsa. Mięso mielone na miejscu ma sporą przewagę nad paczkowanym – klient może wybrać kawałek, który mu się podoba, widzi, co zostaje zmielone i może być pewny jakości mięsa mielonego. Wie także, że produkt jest świeży, co w przypadku mięsa mielonego jest szczególnie ważne.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony