10 grudnia 2019
Sklep sieci Intermarche na warszawskim Ursynowie zostanie wkrótce zamknięty - donosi haloursynow.pl. Warto dodać, że był to jedyny sklep należący do Grupy...
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych oraz niektórych innych ustaw. Dokument został...
9 grudnia 2019
W czwartek 5 grudnia br. została otwarta restauracja McDonald’s w Pawlikach w województwie warmińsko-mazurskim. Nowy lokal mieści się przy MOP Pawliki przy drodze...
6 grudnia 2019
5 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
Do 2050 roku możemy wyprodukować na świecie 120 mln ton elektroodpadów, a wdrożenie zasad gospodarki w obiegu zamkniętym może samej Europie przynieść korzyści w...
Pół roku po deklaracji stosowania opakowań nadających się do ponownego przetworzenia w produktach marki własnej, Tesco przedstawia pierwsze efekty podjętych działań. Celem firmy jest usunięcie z opakowań produktów z logo Tesco wszystkich
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Komentarzy 2
Sieć Auchan wprowadziła pod marką własną InExtenso nową linię ekologicznych dżinsów (eco-friendly). Kolekcja składa się z sześciu modeli.
PKN Orlen ogłosił przetarg na wybór producenta czekolad swojej marki własnej. Na oferty czeka do 4 października.
Do 2020 r. sieć E.Leclerc chce zakończyć proces reformulacji produktów sprzedawanych pod marką własną. Sieć czyści ze składów swoich produktów m.in. barwniki: błękit brylantowy FCF E 133, indygokarmin E 132.
marki własne i marki prywatne
Sieć E.Leclerc chce mocno poszerzyć ofertę produktów Bio Village i Uni Vert, które sieć sprzedaje w swoich polskich sklepach pod marką własną. Ich liczba wzrośnie z 135 do 280 pozycji.
E.Leclerc przedstawił zobowiązania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wynika z nich m.in., że grupa położy potężny nacisk na produkty ekologiczne, szeroką reformulację składów produktowych, a także współpracę z polskimi dostawcami w obszarze
Operatorzy stacji benzynowych coraz mocniej stawiają na promocję marek własnych. Ich asortyment od dawna nie ogranicza się już tylko do paliw, akcesoriów i kosmetyków samochodowych, ale obejmuje szeroki wachlarz produktów FMCG: kawę, kanapki czy wodę
sklepy convenience i stacje paliw
Sieć Netto stawia kolejny krok w walce z plastikiem. Ze wszystkich placówek detalisty całkowicie znikną plastikowe patyczki marki własnej Lovena. W zamian na sklepowych półkach pojawią się patyczki bambusowe z certyfikatem FSC.
9 sierpnia 2016
zdjęć: 12
19 kwietnia 2018
9 lutego 2017
10 stycznia 2017
22 grudnia 2016
15 sierpnia 2016
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.