21 lutego 2019
Zgodnie z opublikowanymi dzisiaj danymi GUS sprzedaż detaliczna w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zwiększyła się w styczniu w cenach bieżących o 6,6...
Sieć Żabka już od wielu lat oferuje gorącą kawę, przekąski na zimno i na gorąco, od hot-dogów, przez zapiekanki po pizzę. Teraz firma wchodzi na kolejny etap...
20 lutego 2019
Światowy lider działający na rynku produkcji i dostawy pizzy zapuszcza korzenia w rosyjskiej stolicy. W ciągu najbliższych pięciu lat chce otworzyć 100 restauracji. Większość...
19 lutego 2019
14 lutego 2019
13 lutego 2019
7 lutego 2019
Sieć Biedronka pochwaliła się, że z jej karty lojalnościowej Moja Biedronka korzysta już 7 mln użytkowników. W zamian za przekazanie sieci swoich danych osobowych i zgody...
1 lutego 2019
Zakaz handlu w niedzielę zaostrza rywalizację między sprzedawcami. Tym bardziej, że według prognoz opracowanych przez Euromonitor International, w efekcie tych zmian z handlowej...
Trzynaście wielkich firm – sieci handlowych i producentów żywności – podpisało dzisiaj w siedzibie francuskiego ministerstwa ochrony środowiska narodowy pakt w...
18 lutego 2019
Instagram to jeden z najprężniej rozwijających się serwisów społecznościowych. To miejsce, które łączy w sobie m.in. celebrytów, znane marki, a także zwykłych użytkowników, szukających inspiracji, informacji albo po prostu rozrywki. To
PROMOCJE I MARKETING
Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę konsumenta, który zarzucał sieci Lidl, że jej reklama informująca o promocji piwa Carlsberg jest „ewidentną zachętą do nadużywania alkoholu i alkoholizmu”. Komisja postanowiła oddalić skargę.
W styczniu 2019 r. firmy farmaceutyczne zainwestowały najwięcej ze wszystkich badanych branż na reklamę – przypada na nie aż 47 proc. łącznych wydatków reklamowych zbadanych branż. Handel detaliczny zainwestował tylko 28 proc. łącznej kwoty – raport
W ramach kampanii wielkanocnej firma Mosso Kewpie Poland będzie intensywnie reklamować majonezy i chrzany marki Mosso.
Firmy coraz częściej poszukują sposobów na pozyskanie i wykorzystanie danych z mobile. Dzięki pogłębionej analizie informacji z tego kanału mogą lepiej poznać osoby zainteresowane ich produktami, ale też przy okazji poznać preferencje użytkowników
W najnowszej loterii marki Kinder Bueno do wygrania jest 16 dwuosobowych wycieczek na Barbados lub Zanzibar oraz 1120 nagród dodatkowych.
19 lutego rozpocznie się ogólnopolska loteria Hochlandu z okazji 25 lat obecności marki na polskim rynku.
Od wtorku klienci Piotra i Pawła mogą korzystać z nowego programu lojalnościowego sieci, któremu nadano nazwę Najwięcej. Zastąpił on poprzedni program Po2jamy Rabaty, który funkcjonował do jesieni ubiegłego roku, kiedy to został zawieszony, powodując
krajowe sieci handlowe
Komentarzy 15
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.