8 grudnia 2019
Grupa Tesco PLC potwierdziło, że "w następstwie zainteresowania (potencjalnych inwestorów - red.) firma rozpoczęła przegląd opcji strategicznych dla swoich...
7 grudnia 2019
Aż 72 proc. Polaków deklaruje spożywanie suplementów diety, a jeszcze więcej, bo 86 proc. uważa, że konsumowanie tych produktów jest korzystne. Co drugi Polak...
6 grudnia 2019
Spar Group w swoim pierwszym sklepie w Polsce, czyli Eurosparze w warszawskim centrum handlowym Blue City, zaprezentowało koncept kawiarni Bean Tree Cafe. To dopiero zalążek tego,...
5 grudnia 2019
4 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
Tesco realizuje strategię 4R, w ramach której eliminuje opakowania z tworzyw nie nadających się do recyklingu. Sieć walczy także ze zbyt dużymi opakowaniami.
3 grudnia 2019
W tym tygodniu Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Propozycja nowych przepisów przedłożona została przez...
Na każdy sprzedany w Polsce kilogram masła przypada ponad 2,5 kg margaryny i miksów. To produkty chętnie wybierane przez klientów, dla których ważna jest cena. Coraz istotniejszy staje się skład, bo wciąż bardziej świadomi konsumenci chętniej niż kiedyś czytają
Słodycze czekoladowe to trzecia, pod względem wielkości sprzedaży, kategoria spożywcza na polskim rynku. Wprowadzenie kilku podstawowych zasad zarządzania tym asortymentem w sklepie pozwoli na dużo lepsze wykorzystanie jego potencjału.
W tym roku pogoda zaskoczyła nas już kilkakrotnie. Przeciągającą się zimę szczególnie odczuli producenci lodów, którzy niecierpliwie wypatrywali pierwszych promieni słońca zwiastujących początek sezonu. Gdy wiosna wreszcie nadeszła, konsumenci rzucili się do
Rynek piwa się zmienia. Dominuje oferta skierowana do niewybrednego konsumenta, który kieruje się głównie ceną, jednak szybko przybywa amatorów piw jakościowych, nazywanych także specjalnymi.
Wino, którego etykieta wprowadza w błąd, nie powinno trafić na półkę. Jeśli jednak już się tam znajdzie, lepiej je zdjąć, zanim zrobi to pracownik Inspekcji Handlowej.
Komentarzy 1
Whisky jest najpopularniejszym alkoholem z segmentu brown spirits. Ale konsumenci i sprzedawcy jeszcze dużo muszą się o niej dowiedzieć.
Czy czeka nas niebawem wysyp napojowych nowości? Które produkty będą wspierane marketingowo? Odpytaliśmy czołowych graczy, jak przygotowali się do sezonu.
12 kwietnia 2017
zdjęć: 5
21 kwietnia 2016
zdjęć: 11
zdjęć: 13
26 lutego 2016
zdjęć: 6
17 września 2015
15 marca 2017
19 stycznia 2017
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.