5 grudnia 2019
Żabka Polska otworzyła swój najmniejszy sklep w Polsce. Placówka o powierzchni blisko 16 mkw., zlokalizowana jest w poznańskim biurowcu Bałtyk, przy jednym z...
Eksport produktów mlecznych z Polski rośnie. Coraz częściej kupują je kraje azjatyckie i afrykańskie.
Według tegorocznej edycji raportu Uber Eats FoodCast za tym przysmakiem kuchni meksykańskiej, uplasowały się odpowiednio: pizza, poke bowls i shawarma. W badaniu przeanalizowano...
4 grudnia 2019
3 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
2 grudnia 2019
Bez opakowania, bez papieru, bez tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży Bio warzyw i owoców jest możliwa. Udowodniła to sieć Lidl Polska, która...
28 listopada 2019
27 listopada 2019
Rządowe dopłaty napędzą sprzedaż aut elektrycznych. Chce z nich skorzystać nawet połowa polskich firm.
Minister zdrowia Łukasz Szumowski zapowiedział, że chce jak najszybciej wprowadzić tzw. podatek cukrowy - podaje politykazdrowotna.com.
Po jakikolwiek produkt z kategorii karmy dla psów i kotów w ciągu ostatnich 12 miesięcy (licząc do końca sierpnia 2019) sięgnęło, chociaż raz, blisko 55 proc. gospodarstw w Polsce.
produkty dla zwierząt
Rozmowa z Jerzym Nieradzikiem, dyrektorem sprzedaży w firmie Vitakraft Chovex.
Firma Vitakraft wchodzi w nowy segment. Jesienią na półkach pojawi się sucha karma dla psów sygnowana logo niemieckiego producenta.
Brak kurczaka w karmie dla psów „z kurczakiem” czy brak wołowiny w puszce „wołowina” dla kotów – takie nieprawidłowości wyszły na jaw podczas kontroli karmy dla zwierząt, którą przeprowadzili pracownicy Inspekcji
Rynek karmy dla zwierząt jest bardzo różnorodny. Dominującą pozycję zajmują na nim oczywiście najwięksi i najbardziej znani producenci, ale w wielu sieciach handlowych dobrą sprzedaż notują także produkty marki własnej. Dodatkowo, pojawia się coraz więcej
Część Millenialsów dorasta i zakłada rodziny, jednak ogromna ilość przedstawicieli tego pokolenia nie jest jeszcze gotowa na dzieci. Dlatego też, ponad 40 proc. traktuje zakup lub adopcję psa czy kota jako próbę swoich możliwości przed
Poznaliśmy wyniki badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2019! Ich ogłoszenie miało miejsce w czwartek 11 kwietnia w warszawskim Hotelu Bellotto.
konkursy i badania konsumenckie
Komentarzy 2
Marketing w branży produktów dla zwierząt dopasowuje się do zmieniających się trendów konsumenckich co najmniej tak szybko jak w pozostałych branżach handlu detalicznego. Rosnące zainteresowanie konsumentów tematyką zdrowego żywienia przenosi się
21 kwietnia 2016
zdjęć: 11
zdjęć: 13
26 lutego 2016
zdjęć: 6
17 września 2015
7 lipca 2014
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.