25.09.2024 / 14:11
StoryEditor

Dynamiczny wzrost sprzedaży mobilnej w Polsce. Jakie kategorie produktów są najczęściej kupowane za pomocą smartfonów?

Dynamiczny wzrost sprzedaży mobilnej w Polsce (fot. Shutterstock)

W ciągu pierwszej połowy 2024 roku sprzedaż mobilna w Polsce wzrosła o imponujące 17 proc. Zjawisko to wyraźnie wskazuje na trend w jaki sposób Polacy dokonują zakupów. Coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych, by składać zamówienia, a średnie kwoty wydawane na zakupy przez Internet także systematycznie rosną. Z danych wynika, że ten trend dynamicznie kształtuje oblicze handlu w Polsce.

Według najnowszych analiz Admitad, widoczny jest nie tylko wzrost liczby zamówień, ale także wzrost wartości koszyków zakupowych. Globalnie, średnia wartość zamówienia (AOV) w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.07.2025 / 10:05
StoryEditor
Netto testuje w swoich sklepach butelkomaty czterech różnych dostawców. Dyskont przygotowuje się na rewolucję

Sieć Netto zbroi się i testuje wydajność butelkomatów, które pomogą jej obsłużyć zbiórkę opakowań gdy ruszy w Polsce system kaucyjny. Dyskonter nie rezygnuje jednak ze zbiórki manualnej.

W sklepach sieci Netto trwają intensywne przygotowania, aby być w pełni gotowym na 1 października, czyli dzień, w którym ma ruszyć w Polsce system kaucyjny.

Dyskont test...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2025 / 12:22
StoryEditor
Lidl musi zapłacić rywalowi za reklamy wprowadzające w błąd. Kwota idzie w miliony!
Sklep sieci Lidl we Francji (fot. mimpki/Shutterstock)

Sieć dyskontów Lidl musi zapłacić swojemu francuskiemu rywalowi z rynku handlu spożywczego 43 mln euro. To konsekwencja uznania przez sąd apelacyjny, że reklamy Lidla stanowiły czyn nieuczciwej konkurencji.

Francuskie media relacjonują, że paryski sąd nakazał Lidlowi (a konkretnie - jego francuskiemu oddziałowi) zapłatę wspomnianej kwoty na rzecz sieci Intermarche. Sąd dosze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. lipiec 2025 14:03