1/24Drogeria dm w nowym koncepcie
2/24
3/24Zaktualizowany projekt sklepu wykorzystuje miękkie, ciepłe, pastelowe kolory.
4/24Obok wyjścia w punktach odbioru paczek klienci mogą odebrać swoje zamówienia online.
5/24Nowy układ sklepu obejmuje dwie kasy samoobsługowe obok tradycyjnych stanowisk.
6/24Spośród ponad 600 produktów organicznych i ekologicznych większość występuje pod marką dmBio.
7/24Przed linią kasową dm oferuje schłodzone i nieschłodzone napoje, co wpisuje się w rosnący trend wygody.
8/24Strefa ”Fotoparadies” umożliwia klientom drukowanie własnych zdjęć.
9/24Kącik do przewijania pieluch znajduje się obok sekcji pieluch.
10/24Przestrzeń dla dzieci obejmuje strefę zabawy z elementami wzornictwa inspirowanymi drzewami.
11/24Stylizowane kontury domu wyznaczają sekcję dekoracji domu na tylnej ścianie.
12/24Wyższe półki z tyłu eksponują artykuły do pielęgnacji zwierząt, detergenty i produkty dla dzieci.
13/24Dekoracje sufitowe wskazują większe kategorie produktowe, ułatwiając nawigację w sklepie.
14/24Pielęgnacja męska to asortyment różnicujący, wypełnia on cały regał.
15/24Przeprojektowano podziały kategorii i dostosowano je do kolorów działów.
16/24Prywatna marka dm Sportness powiększa swoją przestrzeń na półce o funkcjonalną żywność o wysokiej zawartości białka.
17/24Alejka z domowymi farmaceutykami znajduje się w centrum sklepu, oferując produkty dla dobrego samopoczucia, siły i witalności.
18/24Dekoracyjne elementy z liści miłorzębu japońskiego oznaczają sekcję z produktami farmaceutycznymi.
19/24Własna marka Alverde obejmująca produkty naturalne i organiczne jest prezentowana obok uznanych marek kosmetycznych.
20/24Na półce dm promuje również swoją aplikację lojalnościową.
21/24W centrum sekcji kosmetyków dekoracyjnych znajduje się nowo wprowadzone wolnostojące wyposażenie przypominające stolik do makijażu.
22/24Pierwsza sekcja produktów zawiera przyciągający uwagę konsumentów asortyment perfum. Pierwsza półka na końcu ścieżki klienta podkreśla produkty impulsowe o tematyce wellness w niskich cenach, takie jak maseczki na twarz.
23/24Oddzielne wyposażenie na początku ścieżki klienta podkreśla trendy marek własnych: dm Sportness, dm Bio i Mivola (OTC).
24/24Przy wejściu dm promuje swoją aplikację lojalnościową, oferując 10 proc. zniżki na wszystkie zakupy dla użytkowników aplikacji.