REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

Jeszcze bardziej kakaowy KitKat

Data dodania: 16 października 2019

Kategorie produktu:

Przekąski

Wyroby czekoladowe

Słodycze impulsowe

Producent:

Nestlé Polska

PROMOCJA

„Czas na przerwę czas na KitKat” to hasło doskonale znane wśród wielbicieli batonów. Marka KitKat regularnie powiększa grono konsumentów, od kilku lat notując dynamikę sprzedaży znacznie powyżej średniej dla kategorii. Teraz KitKat daje swoim konsumentom powód do jeszcze pyszniejszej przerwy. Dzięki nowej recepturze baton zyskuje bardziej intensywny, kakaowy smak, który zapewni jeszcze więcej przyjemnych doznań. Zmianie tej od 16 września towarzyszyła będzie silna kampania reklamowa w mediach tradycyjnych i w internecie, a na opakowaniach pojawi się „stempel” z komunikacją nowej receptury. Czas na bardziej intensywną przerwę, czas na KitKat!.

Poleć innym

do góry strony