Zostań Subskrybentem portalu wiadomoscihandlowe.pl!

Dlaczego wdrożyliśmy usługę abonamentową?
Tworzenie atrakcyjnych i unikalnych treści wymaga od nas nieustannych inwestycji. Środki pozyskane ze sprzedaży subskrypcji przeznaczamy na rozwój naszych dziennikarzy oraz na współpracę z zewnętrznymi autorami. Czytelnicy, którzy wspierają nas bezpośrednio poprzez kupno abonamentu, ułatwiają nam zachowanie niezależności dziennikarskiej (m.in. od reklamodawców), co jest niezwykle ważne w dzisiejszych czasach.

Aktualnie każdy Czytelnik lub Czytelniczka portalu wiadomoscihandlowe.pl ma bezpłatny dostęp do 8 artykułów w każdym miesiącu - może je wybrać samodzielnie. Ponadto część treści (wyraźnie oznaczone artykuły premium) oferujemy wyłącznie dla Subskrybentów. To m.in. dłuższe analizy i niektóre wywiady.

Jeśli cenisz nasze dziennikarstwo i chcesz uzyskać nieograniczony dostęp do publikowanych przez nas treści, które pomagają w codziennym zarządzaniu firmą, zachęcamy do dołączenia do coraz liczniejszego, rosnącego z miesiąca na miesiąc grona Subskrybentów portalu.

Wykupując abonament na wiadomoscihandlowe.pl, zyskujesz:
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portal wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce

To wszystko oferujemy w cenie jednej kawy - 19,99 zł miesięcznie (brutto). Natomiast za zakup rocznego dostępu do naszych treści zapłacisz jedynie 149,99 zł (brutto), czyli 12,50 zł miesięcznie.
W celu zakupu większych pakietów abonamentowych (dla kilku lub kilkunastu pracowników Twojej firmy) skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego. Dostosujemy ofertę do Twoich potrzeb.

Po dołączeniu do grona Subskrybentów portalu wiadomoscihandlowe.pl, nie przegapisz żadnego ważnego newsa z branży handlowej. Tylko w ostatnim roku nasi dziennikarze jako pierwsi w Polsce napisali m.in. o:
- współpracy Orlenu i należącego do niego Ruchu z sieciami handlowymi, dzięki której detaliści spożywczy mogli otworzyć sklepy w niedziele objęte zakazem handlu
- zamiarze uszczelnienia ustawy o zakazie handlu w niedziele przez PiS
- uruchomieniu pilotażowego dark store'u przez Żabkę
- powstaniu projektu ustawy o działalności franczyzowej
- likwidacji ostatniego sklepu sieci Piotr i Paweł
- wygaszeniu projektu spożywczego click&collect przez sieć Lidl
- wpływach z podatku od sprzedaży detalicznej, opłaty cukrowej, opłaty za torebki foliowe
- przygotowaniach do startu projektu Orlen Paczka
- nowym, senackim projekcie ustawy całkowicie znoszącej zakaz handlu w niedziele
- pierwszym w Polsce sklepie Relay w nowej odsłonie
- otwarciu pierwszego sklepu autonomicznego Żabka Nano
- sposobach na ominięcie podatku cukrowego
- uruchomieniu magazynu w Polsce przez JD.com
- reaktywacji polskiego start-upu e-commerce Lisek.app
- działaniach GK Specjał, którymi zainteresował się UOKiK ("Przychodzi Specjał po 40 euro")
- zakończeniu prac nad Kodeksem Dobrych Praktyk dla Rynku Franczyzy
- debiucie formatów sklepowych SPAR Mini oraz TOPS Liquor
- nowych operatorach q-commerce otwierających własne "ciemne sklepy"
- planach uruchomienia tysięcy maszyn paczkowych AliExpress w Polsce
- końcu rebrandingu sklepów Mila na Delikatesy Centrum
- akcji billboardowej Deli2.pl "wymierzonej" w Lidla
- nowej sieci hard dyskontów spożywczych w Polsce - Vollmarcie
- debiucie Barbora.pl w Polsce

Jeśli chcesz jako pierwszy dowiadywać się o tego typu wydarzeniach, koniecznie zostań naszym Subskrybentem!

Wciąż nie jesteś zdecydowany/a?
Mamy nadzieję, że za jakiś czas zmienisz zdanie pod wpływem atrakcyjnych i ekskluzywnych treści, które będziemy publikować na portalu.