Retail & FMCG Congress 2020

W poniedziałek 12 października rozpoczął się dwudniowy Retail & FMCG Congress 2020 - najważniejsza konferencja biznesowa w roku dla przedstawicieli branży handlowej, spożywczej, drogeryjnej i aptecznej. Zapraszamy do obejrzenia transmisji z wieczornej Gali, która rozpoczyna się o godzinie 20:00.

Kongres organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, co roku gromadzi czołowych przedstawicieli polskiego handlu, jak również znamienitych gości z zagranicy. W tym roku spotykamy się po raz kolejny, by rozmawiać o wyzwaniach stojących przed branżą, m.in. w kontekście pandemii covid-19 i jej skutków gospodarczych, ale także zmieniających się zwyczajów polskiego konsumenta.

Dwudniowa konferencja organizowana w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie już się rozpoczęła, ale nie stoi to na przeszkodzie, by do nas dołączyć i śledzić kongres na żywo przez internet lub później, odtwarzając raz jeszcze udostępnione nagrania. Wciąż możesz bowiem nabyć - po okazyjnej cenie - wejściówkę online, uprawniającą do śledzenia przebiegu kongresu (wszystkie sale i panele tematyczne) po polsku lub po angielsku. Sprawdź, z jakimi jeszcze korzyściami wiąże się tego rodzaju bilet na kongres:

Zapraszamy do obejrzenia transmisji z wieczornej Gali!

 

 

 
 
 
 
 

Wciąż się wahasz? Zobacz, kto (między innymi) potwierdził swój udział w wydarzeniu:

  1. Marek Belka, Ekonomista, Prezes Rady Ministrów w latach 2004-2005, Prezes Narodowego Banku Polskiego w latach 2010-2016,
  2. Luis Amaral, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash
  3. Sergei Goncharov, Dyrektor Generalny Pyaterochka X5 Retail Group
  4. Paweł Musiał, Prezes Zarząd, Profi Rom Food
  5. Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
  6. Mathias Fiedler, Prezes Zarządu, Euro Coop
  7. Oleksandr Koliakin, Dyrektor Generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell
  8. Gabriel Ragy, Prezes Zarządu, Procter&Gamble CEE
  9. Marc Dherment, Dyrektor Generalny, ITM Polska /Grupa Muszkieterów
  10. Marc Le Bozec, Dyrektor Zarządzający, E.Leclerc Polska
  11. Michał Sacha, dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, członek zarządu Carrefour Polska
  12. Łukasz Dwulit, Dyrektor ds. rozwoju strategicznego, AliExpress
  13. Andrey Reviashko, Director IT, Wildberries
  14. Tatiana Safutina, Commercial department Director, Lenta LLC
  15. Carlos A. Silván, General Manager, Glovo Polska
  16. Olga Naumowa, Dyrektor Generalna, LORUS SCM
  17. Bartosz Urbaniak, Dyrektor Zarządzający Pionu Agrobiznesu, Bank BNP Paribas
  18. Karolina Zajdel, Managing Director, Nielsen
  19. Marek Cynowski, Prezes Zarządu, Rebel Tang
  20. Maciej Herman, Prezes Zarządu, Lotte Wedel
  21. Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu, Super-pharm
  22. Marta Marczak, Dyrektor ds. strategii marki, PwC
  23. Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GfK Polonia
  24. Wojciech Muszyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej, PKN Orlen
  25. Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny, Action
  26. Jacek Owczarek, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, Grupa Eurocash
  27. Piotr Regulski, członek zarządu Ruch S.A.
  28. Tomasz Syller, Prezes Zarządu, Wasz Sklep Spar
  29. Krzysztof Tokarz, Prezes zarządu, GK Specjał
  30. Łukasz Kuczkowski, Head of e-Commerce Poland & East Europe, Unilever
  31. Damien de Maisonneuve, Brand Director Auchan Retail Polska

W trakcie kongresu postaramy się odpowiedzieć m.in. na następujące pytania:
- Jak będzie wyglądała branża retail po koronakryzysie w Polsce i na świecie?
- Na jakie konsekwencje obecnego kryzysu muszą przygotować się detaliści i hurtownicy?
- Czego nauczył firmy z sektora FMCG koronakryzys?
- Jak zmieni się rynek i konkurencja?
- W co warto inwestować i jak zdobyć fundusze na rozwój?
- Jak zmienią się zachowania konsumentów?
- Które trendy rynkowe zostaną wzmocnione, a które osłabione?
- Czy w związku z recesją nadchodzi czas renesansu marek własnych i niskiej ceny?
- Czy cyfryzacja, nowe technologie i rozwiązania mobilne okażą się antidotum na koronakryzys?
- Czy e-grocery i e-commerce zdominują rynek detaliczny?
- Jak zmieni się łańcuch dostaw?
- W jakim otoczeniu prawnym przyjdzie działać przedsiębiorcom?

>> Kliknij, aby zobaczyć pełny program kongresu <<

Podczas dwóch dni naszego wydarzenia, na trzech salach, odbędzie się szereg wystąpień i debat, w tym m.in.:
- Redefinicja misji sklepów. Handel detaliczny przed i po koronakryzysie
- New reality in retail. Biznes w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji
- Retail in a smart city. Miejsce i rola handlu w ekosystemie miasta jutra
- Dobra zmiana w handlu. Co dalej?
- Jak budować markę i lojalność konsumentów w nowej rzeczywistości?
- Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie
- Future, payments and technology trends 2020
- COVID-19 zmienił wszystko. Jak zmiana istotnych dla konsumentów wartości wpływa na myślenie o markach i o biznesie.
- Polski handel detaliczny i hurtowy. Wyzwania i perspektywy AD 2025
- Czy COVID wpłynął na nasilenie patriotycznych postaw konsumentów?