Retail & FMCG Congress 2020
W poniedziałek 12 października rozpoczął się dwudniowy Retail & FMCG Congress 2020 - najważniejsza konferencja biznesowa w roku dla przedstawicieli branży handlowej, spożywczej, drogeryjnej i aptecznej. Zapraszamy do obejrzenia transmisji z wieczornej Gali, która rozpoczyna się o godzinie 20:00.
Kongres organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, co roku gromadzi czołowych przedstawicieli polskiego handlu, jak również znamienitych gości z zagranicy. W tym roku spotykamy się po raz kolejny, by rozmawiać o wyzwaniach stojących przed branżą, m.in. w kontekście pandemii covid-19 i jej skutków gospodarczych, ale także zmieniających się zwyczajów polskiego konsumenta.
Dwudniowa konferencja organizowana w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie już się rozpoczęła, ale nie stoi to na przeszkodzie, by do nas dołączyć i śledzić kongres na żywo przez internet lub później, odtwarzając raz jeszcze udostępnione nagrania. Wciąż możesz bowiem nabyć - po okazyjnej cenie - wejściówkę online, uprawniającą do śledzenia przebiegu kongresu (wszystkie sale i panele tematyczne) po polsku lub po angielsku. Sprawdź, z jakimi jeszcze korzyściami wiąże się tego rodzaju bilet na kongres:
Zapraszamy do obejrzenia transmisji z wieczornej Gali!
Wciąż się wahasz? Zobacz, kto (między innymi) potwierdził swój udział w wydarzeniu:
- Marek Belka, Ekonomista, Prezes Rady Ministrów w latach 2004-2005, Prezes Narodowego Banku Polskiego w latach 2010-2016,
- Luis Amaral, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash
- Sergei Goncharov, Dyrektor Generalny Pyaterochka X5 Retail Group
- Paweł Musiał, Prezes Zarząd, Profi Rom Food
- Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
- Mathias Fiedler, Prezes Zarządu, Euro Coop
- Oleksandr Koliakin, Dyrektor Generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell
- Gabriel Ragy, Prezes Zarządu, Procter&Gamble CEE
- Marc Dherment, Dyrektor Generalny, ITM Polska /Grupa Muszkieterów
- Marc Le Bozec, Dyrektor Zarządzający, E.Leclerc Polska
- Michał Sacha, dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, członek zarządu Carrefour Polska
- Łukasz Dwulit, Dyrektor ds. rozwoju strategicznego, AliExpress
- Andrey Reviashko, Director IT, Wildberries
- Tatiana Safutina, Commercial department Director, Lenta LLC
- Carlos A. Silván, General Manager, Glovo Polska
- Olga Naumowa, Dyrektor Generalna, LORUS SCM
- Bartosz Urbaniak, Dyrektor Zarządzający Pionu Agrobiznesu, Bank BNP Paribas
- Karolina Zajdel, Managing Director, Nielsen
- Marek Cynowski, Prezes Zarządu, Rebel Tang
- Maciej Herman, Prezes Zarządu, Lotte Wedel
- Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu, Super-pharm
- Marta Marczak, Dyrektor ds. strategii marki, PwC
- Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GfK Polonia
- Wojciech Muszyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej, PKN Orlen
- Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny, Action
- Jacek Owczarek, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, Grupa Eurocash
- Piotr Regulski, członek zarządu Ruch S.A.
- Tomasz Syller, Prezes Zarządu, Wasz Sklep Spar
- Krzysztof Tokarz, Prezes zarządu, GK Specjał
- Łukasz Kuczkowski, Head of e-Commerce Poland & East Europe, Unilever
- Damien de Maisonneuve, Brand Director Auchan Retail Polska
W trakcie kongresu postaramy się odpowiedzieć m.in. na następujące pytania:
- Jak będzie wyglądała branża retail po koronakryzysie w Polsce i na świecie?
- Na jakie konsekwencje obecnego kryzysu muszą przygotować się detaliści i hurtownicy?
- Czego nauczył firmy z sektora FMCG koronakryzys?
- Jak zmieni się rynek i konkurencja?
- W co warto inwestować i jak zdobyć fundusze na rozwój?
- Jak zmienią się zachowania konsumentów?
- Które trendy rynkowe zostaną wzmocnione, a które osłabione?
- Czy w związku z recesją nadchodzi czas renesansu marek własnych i niskiej ceny?
- Czy cyfryzacja, nowe technologie i rozwiązania mobilne okażą się antidotum na koronakryzys?
- Czy e-grocery i e-commerce zdominują rynek detaliczny?
- Jak zmieni się łańcuch dostaw?
- W jakim otoczeniu prawnym przyjdzie działać przedsiębiorcom?
>> Kliknij, aby zobaczyć pełny program kongresu <<
Podczas dwóch dni naszego wydarzenia, na trzech salach, odbędzie się szereg wystąpień i debat, w tym m.in.:
- Redefinicja misji sklepów. Handel detaliczny przed i po koronakryzysie
- New reality in retail. Biznes w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji
- Retail in a smart city. Miejsce i rola handlu w ekosystemie miasta jutra
- Dobra zmiana w handlu. Co dalej?
- Jak budować markę i lojalność konsumentów w nowej rzeczywistości?
- Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie
- Future, payments and technology trends 2020
- COVID-19 zmienił wszystko. Jak zmiana istotnych dla konsumentów wartości wpływa na myślenie o markach i o biznesie.
- Polski handel detaliczny i hurtowy. Wyzwania i perspektywy AD 2025
- Czy COVID wpłynął na nasilenie patriotycznych postaw konsumentów?