14.09.2017 / 10:01
StoryEditor

Maciej Hojszyk, Eurocash Alkohole: Będziemy rozwijać aplikacje mobilne dedykowane małym detalistom

Maciej Hojszyk, dyrektor marketingu Eurocash Alkohole (fot. materiały prasowe)
- Naszym celem jest to, aby 7,5 tys. sklepów, czyli ok. 30 proc. osób z grupy najbardziej postępowych właścicieli sklepów, korzystało z udostępnionych przez nas aplikacji - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Maciej Hojszyk, dyrektor marketingu Eurocash Alkohole.

Grupa Eurocash w ostatnich tygodniach wypuściła na rynek kilka nowych aplikacji mobilnych. Czy mógłby pan przybliżyć je pokrótce naszym czytelnikom?

Te aplikacje to: Kreat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 12:30