08.11.2017 / 08:15
StoryEditor

Klienci lubią marki własne. Jeśli tylko są tanie

W Polsce około 30 proc. sprzedanych produktów to marki własne. Należymy pod tym względem do europejskiej czołówki - pisze Rzeczpospolita.

Dobrą wiadomością dla właścicieli sklepów jest szybki wzrost tego rynku. W ujęciu rocznym jego wartość wzrosła o 1,4 pkt. proc., co daje Polsce trzecią pozycję w klasyfikacji na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 15:33
StoryEditor
Ukraina przeprowadzi nową mobilizację młodych mężczyzn by wzmocnić armię. Jak to wpłynie na polski rynek pracy?
Mobilizacja na Ukrainie może wpłynąć na polski rynek pracy (fot. Shutterstock)
Rada Najwyższa Ukrainy większością głosów przyjęła ustawę o mobilizacji w ubiegły czwartek. Nowe prawo może zmienić sytuację Ukraińców pracujących w Polsce i pośrednio wpłynąć na nasz rynek pracy. Jednym z zagrożeń jest rozrost szarej strefy i nielegalne zatrudnianie pracowników. Czy handel detaliczny i przemysł mają sięczym martwić?

Przypomnijmy, że wśród nowych regulacji znalazło się rozszerzenie uprawnienia władz do wydawania wezwań do wojska za pomocą systemu elektronicznego. Wszyscy obywatele zarejes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 18:59
StoryEditor
Auchan uruchamia pierwszy dyskontowy hipermarket pod reanimowaną marką Atac
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)fot. Auchan
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)fot. Auchan
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)fot. Auchan
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Auchan wskrzesza markę Atac, po tym jak ostatnie sklepy we Francji działające pod tym brandem zostały przemianowane na Bi1 w ubiegłym roku. Francuska sieć postanowiła przetestować nowy format w Rumunii, gdzie jako Atac otworzyła dyskontowy hipermarket.

Nowy hipermarket dyskontowy Atac by Auchan, otwarto w miejscu hipermarketu Auchan w miejscowości Braszów w środkowej Rumunii. Sieć handlowa deklaruje radykalne cięcia cenowe. Do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 15:58