10.09.2018 / 11:16
StoryEditor

Lidl wydał w sierpniu na reklamę ponad 39 mln zł

Nowa kampania reklamowa sieci Lidl, której celem jest promocja polskich produktów (źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych)
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w sierpniu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W mediach tradycyjnych największy budżet na reklamy przeznaczyła branża handlowa, której wydatki w sierpniu wyniosły 42 proc. spośród wszystkich przeanalizowanych branż. Najwięcej inwestuje w reklamę kanał dyskontowy. Lidl liderem stawki.

Niewiele mniejszy udział kwot zainwestowanych w reklamy zanotowała branża farmaceutyczna (38 proc.). Na trzecim miejscu znajdują się finanse (8 proc.), telekomunikacja (7 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 17:22
StoryEditor
Dlaczego kajzerka nie drożeje mimo podwyżki VAT-u na żywność? Dziwna promocja w Biedronce
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Etykieta cenowa kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Były 33 grosze, a po przywróceniu 5 proc. VAT-u na żywność pozostały nadal 33 grosze, tyle że w promocji. Mowa o cenie kajzerki w sieci sklepów Biedronka przed i po zdjęciu tarczy antyinflacyjnej. Pozostaje pytanie, skoro jest promocja, to kiedy było drożej i dlaczego nie może być drożej?

Na podstawie cen kajzerki można przejść niezłą lekcję ekonomii. Jest tu koncepcja niewidzialnej ręki rynku, polityka fiskalna państwa i wreszcie wzajemne oddziaływanie konkuren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 15:29
StoryEditor
Ile produktów bierze Biedronka od lokalnych dostawców warzyw i owoców?
Stoisko z warzywami i owocami w Biedronce (fot. Materiały Prasowe)
Tylko w zeszłym roku Biedronka współpracowała z około dwustoma lokalnymi dostawcami warzyw i owoców, którzy dostarczyli sieci 123 tys. ton produktów. To o 36 tys. więcej niż rok wcześniej.

Sieć systematycznie zwiększa dostawy od lokalnych rolników. Jeszcze w 2021 roku było ich ok. 70, a w 2022 roku już ok. 160 z nich dostarczyło 87 tys. ton produktów. Rok później ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 18:26