31.01.2018 / 09:59
StoryEditor

Oktawian Torchała, szef sieci Aldi w Polsce: Oferujemy klientom dyskont w zupełnie nowej jakości

Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Sklep Aldi w nowym koncepcie zadebiutował w Polsce - 1
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Sklep Aldi w nowym koncepcie zadebiutował w Polsce - 2
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Sklep Aldi w nowym koncepcie zadebiutował w Polsce - 3
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)
Firma Aldi wprowadza na polski rynek nowy koncept wizualny sklepu o nazwie ANIKo. Jak podkreślają władze dyskontera ANIKo ma pomóc klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. - Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale – mówi Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi.

Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię Aldi na polskim rynku. Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2024 22:08