21.02.2017 / 11:12
StoryEditor

Zbigniew Rajca, prezes TopFood: Nasz cel to dorównać cenami dyskontom i supermarketom

Zbigniew Rajca, prezes spółki TopFood (materiały prasowe, Top Food)
- Dla naszych partnerów i ich klientów ważne są: niska cena, najwyższa możliwa jakość, atrakcyjne i funkcjonalne opakowania jednostkowe oraz zbiorcze. Od początku wyznaczyliśmy sobie cel dorównania cenami do poziomu dyskontów i supermarketów. Plan ten konsekwentnie realizujemy, chociaż nie jest to zadanie łatwe - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Zbigniew Rajca, prezes spółki TopFood.

TopFood to niezwykle ciekawy projekt. Firma powstała siedem lat temu jako platforma zakupowa, oferując swoje produkty innym dystrybutorom.

Działania spółki TopFood zasadniczo u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 12:52
StoryEditor
Żabka coraz bardziej "lubi się” z owadami. Produkty firmy FoodBugs trafiły do oferty supermarketu Delio
Oferta supermarketu internetowego Delio, należącego do Grupy Żabka została rozszerzona o produkty na bazie owadów jadalnych (fot.materiały prasowe)
Grupa Żabka włączyła produkty na bazie owadów jadalnych do asortymentu dostępnego w supermarkecie internetowym Delio. Oznacza to, że przygoda Żabki z tą kategorią produktów nabiera rumieńców.

Jesienią ub.r. produkty na bazie owadów jadalnych produkowane przez firmę FoodBugs trafiły do oferty Żabki Jush, czyli aplikacji, dzięki której mieszkańcy obecnie dwóch, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 16:10
StoryEditor
Właściciel Odido Elevate w Wołominie: wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta
Sklep Odido w Wołominie pod Warszawą
Zamieszczamy pierwszą część rozmowy z właścicielem sklepu Odido w podwarszawskim Wołominie. Maciej Ferdyn opowiada w niej o swoich początkach w handlu, o przystąpieniu do szyldu franczyzowego i różnych aspektach i korzyściach z tego płynących.

W pierwszej części materiału redaktor Tomasz Kolmasiak z portalu franczyzawhandlu.pl rozmawia z właścicielem sklepu w Wołominie, Maciejem Ferdynem, o tym jak ten przed laty z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. maj 2024 20:00