08.10.2019 / 13:00
StoryEditor

Właściciel sieci Biedronka uruchomił pierwszy sklep bez kas - Pingo Doce & Go! [GALERIA]

Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Pingo Doce & Go - sklep bez kas właściciela Biedronki - 1
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Pingo Doce & Go - sklep bez kas właściciela Biedronki - 2
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Pingo Doce & Go - sklep bez kas właściciela Biedronki - 3
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Sklep Pingo Doce & Go przypomina Amazon Go (fot. Pingo Doce)
Jeronimo Martins, do którego należy sieć Biedronka, uruchomiło w Portugalii pierwszy sklep bezkasowy. Placówka pod nowym szyldem Pingo Doce & Go pod wieloma względami przypomina Amazon Go i daje przedsmak tego, czym w niedalekiej przyszłości mogą stać się sklepy detalisty na rodzimym rynku, a może również w Polsce.

Pierwszy sklep Pingo Doce & Go otwarty został w czwartek 3 października w Carcavelos niedaleko Lizbony, na kampusie tamtejszej Nova School of Business of Economics. Testowa, o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 17:22
StoryEditor
Dlaczego kajzerka nie drożeje mimo podwyżki VAT-u na żywność? Dziwna promocja w Biedronce
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Etykieta cenowa kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Były 33 grosze, a po przywróceniu 5 proc. VAT-u na żywność pozostały nadal 33 grosze, tyle że w promocji. Mowa o cenie kajzerki w sieci sklepów Biedronka przed i po zdjęciu tarczy antyinflacyjnej. Pozostaje pytanie, skoro jest promocja, to kiedy było drożej i dlaczego nie może być drożej?

Na podstawie cen kajzerki można przejść niezłą lekcję ekonomii. Jest tu koncepcja niewidzialnej ręki rynku, polityka fiskalna państwa i wreszcie wzajemne oddziaływanie konkuren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 10:14
StoryEditor
GUS zrewidował w górę dane o inflacji w marcu. Żywność potaniała, a które produkty najbardziej?
Finalny odczyt GUS-u okazał się odrobinę wyższy od tzw. odczytu flash (fot. Shutterstock)
Nie 1,9 proc. jak wskazywał szybki odczyt, lecz 2 proc. wyniosła inflacja konsumencka w marcu - podał Główny Urząd Statystyczny. Ceny żywności - bez uwzględniania napojów - były niższe zarówno w porównaniu z lutym, jak i w ujęciu rocznym.

Żywność potaniała w marcu o 0,3 proc. miesiąc do miesiąca, a o 0,3 proc. rok do roku. Sklasyfikowana razem z napojami bezalkoholowymi potaniała o 0,1 proc. w porównaniu z lut...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 14:56