30.11.2016/10:06

Carrefour we współpracy z producentami lokalnymi rozwija markę Jakość z Natury

Carrefour Polska wprowadził do oferty gruszki wyselekcjonowanej odmiany konferencja, których producentem jest wieloletni dostawca, współpracujący z Carrefour od 1998 r. - Piotr Korczak. To kolejna, po pomidorach, wprowadzona w tym roku nowość w asortymencie Jakość z Natury Carrefour.

Nowy produkt gamy Jakość z Natury będzie dostępny we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour. Gruszki tej odmiany charakteryzuje delikatny i słodki smak oraz soczysty miąższ. Piotr Korczak, właściciel Gospodarstwa Sadowniczego, jest dostawcą linii „Jakość z Natury Carrefour” współpracującym z siecią już od 18 lat. Dotychczas klienci sklepów Carrefour mogli kupować jabłka oraz sok od tego producenta.

Gruszki pochodzą z Mazowsza z okolic Grójca. Region ten znany jest z długoletniej tradycji sadownictwa. Owoce zbierane są w czasie optymalnej dojrzałości, dzięki czemu klienci mają pewność, że kupują produkt najwyższej jakości. Owoce nie są poddawane również zabiegom fitosanitarnym po dokonanych zbiorach, dzięki  naturalnym metodom walki ze szkodnikami oraz stałej obserwacji sadów.

- Gama produktów Jakość z Natury Carrefour powstała z myślą o promowaniu zdrowych produktów z najlepszych regionów Polski. Są one dostarczane przez zaufanych dostawców, którzy prowadzą uprawy z poszanowaniem środowiska naturalnego – mówi Patrick Dumont, dyrektor działu handlowego produktów świeżych w Carrefour Polska. – Rozwijając współpracę z wieloletnim dostawcą o kolejne produkty, wzbogacamy asortyment linii Jakość z Natury, która cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów - dodaje.

Carrefour, w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”, wspiera lokalnych producentów oraz współpracuje z producentami regionalnej żywności tradycyjnej. Obecnie już ok. 400 lokalnych dostawców na stałe dostarcza do najbliższych sklepów Carrefour swoje wyroby, w tym m.in. pieczywo, warzywa i owoce, wędliny, mięso czy produkty mleczne.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.