POLECAMY: WEŹ UDZIAŁ W RETAIL TRENDS 2024 RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU FMCG MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY FRANCZYZAWHANDLU.PL
Żabka robi mocny skręt w kierunku gastronomii. Poszerza ofertę i wkrótce ruszy z intensywną kampanią marketingową Żabka ma ambicje być największą siecią streetfood‘ową w Polsce. Drogę do tego celu mają jej zapewnić specjalne piece instalowane w sklepach w bardzo szybkim tempie. A to jeszcze nie wszystko.
Paweł Jachowski Biedronka likwiduje wypożyczalnie książek w części sklepów. Biblioteczki pierwotnie miały umożliwiać otwieranie placówek w niedziele niehandlowe [NASZ NEWS] 21.03.2024 / 13:48
Paweł Jachowski Lidl Polska wprowadza nowy koncept ekspozycji marek własnych. Wszyscy dostawcy powinni mu się dokładnie przyjrzeć [GALERIA] 19.03.2024 / 14:07
Paweł Jachowski Netto testuje dyskonty convenience Netto Express. "To nie jest nowy 7-Eleven" 06.03.2024 / 12:22
Nestle obiecuje konsumentom nowatorską odżywkę ułatwiającą zasypianie i poprawiającą jakość snu 29.02.2024 / 18:05
Magdalena Stosio-Róg ANALIZA Michał Maksymiec, CPS GfK: W 2025 roku co czwarta złotówka wydawana na produkty FMCG będzie przeznaczana na marki własne 26.02.2024 / 17:35
Intermarche zapowiada duże inwestycje w marki własne. Sieć zamierza podwoić udział private labels w obrocie 15.02.2024 / 15:12
Super-Pharm uruchomił pierwszy sklep w nowym koncepcie. W planach są dwie kolejne placówki 14.02.2024 / 13:30
Carrefour planuje wielką imprezę! Sieć inwestuje w nowy koncept handlowy w dziale non food. Jakich klientów chce przyciągnąć? 09.02.2024 / 15:08
Maspex ma dostęp do najciekawszych start-upów z całej Europy. Jakie projekty interesują firmę? 06.02.2024 / 17:54
To może być przełomowy rok dla start-upów foodtechowych. Zobacz raport nt. inwestycji funduszy venture capital 06.02.2024 / 13:29
Producent dżemów obniża gramaturę produktów i przekonuje, że klienci wolą mniejsze opakowania 30.01.2024 / 14:20
Grupa Żabka łączy siły z trzema zagranicznymi sieciami detalicznymi. Po co Żabce ten mariaż? 24.01.2024 / 12:01
Łukasz Rawa Żabka chce wdrażać jeszcze więcej nowatorskich rozwiązań. Sieć poszukuje startupów 19.01.2024 / 11:26
Sokołów w rok wprowadził do sprzedaży... 120 nowości. Firma zapowiada inwestycje w 2024 r. 11.01.2024 / 17:29
ekspert Czy mięso z laboratoriów może stać się realnym zamiennikiem dla tradycyjnego? Są liczne, trudne do pokonania bariery 27.12.2023 / 15:02
Łukasz Stępniak Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nigdy nie straciliśmy dyskontowego charakteru [PEŁNY WYWIAD] 11.12.2023 / 11:03
Magdalena Stosio-Róg WYWIAD Szymon Mordasiewicz, CPS GfK: Przyszły rok będzie rokiem pracy z ceną i różnicowania asortymentu między sklepami dużego i małego formatu 05.12.2023 / 16:56
Anna Tarasiuk, Kraft Heinz: Konsumenci mają dość pokazywania im w reklamach perfekcyjnego świata 30.11.2023 / 13:41
Michał Kokoszkiewicz Dane o klientach to ropa naszych czasów. Czy sieci handlowe potrafią je analizować i wyciągać prawidłowe wnioski? 23.11.2023 / 12:47
Koniec kolejek w sklepach. Czy nowy projekt od ZeroQs zrewolucjonizuje handel detaliczny? 15.11.2023 / 11:27
22.04. Biedronka startuje z kolejną promocją. Przed majówką oferuje zniżki w określonych godzinach. Wracają też "piwa gratis"
23.04. Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
13.04. TOP10 wiadomości tygodnia: nowi prezesi Orlenu i Pepco, marketplace‘y Kauflandu i Leroy Merlin, ustawa franczyzowa oraz Biedronka, Lidl, Stokrotka, Barbora, Delikatesy Centrum
23:16 Przymrozki zniszczą winnice w zachodniopomorskim. Całkowite straty na plantacjach mogą sięgać nawet 60 proc.
23:08 Lidl robi ostrą promocję na piwo w sklepach. A w zasadzie trzy promocje, w jednej można kupić 12 puszek piwa w cenie sześciu
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Właściciel Biedronki i Lidl na liście kanadyjskiego rządu. Władze chcą ściągnąć do siebie sieć dyskontową, która zwiększy konkurencję na rynku
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Duży Ben i Frisco szybko budują pozycję na rynku. Spółki z Grupy Eurocash zwiększają sprzedaż. Co z rentownością?
Klientocentryzm w handlu jest konieczny. Jakie czynniki wpływają na zadowolenie klientów z zakupów? 09.11.2023 / 13:03
Michał Kokoszkiewicz Foodvenience - co to jest? Case study konceptu 1Minute SmaczneGo! 07.11.2023 / 11:59
Michał Siwek, BNP Paribas: Produkcja roślinnych alternatyw ma sens zarówno w kontekście ekonomicznym, jak i środowiskowym 27.10.2023 / 14:44
Carrefour zawiązuje "koalicję", by zwiększyć sprzedaż produktów roślinnych. Do sojuszu dołączyły m.in. Danone i Unilever 26.10.2023 / 16:48
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Pepco/Tarnawska, Bolt Food/Cebulska, Exorigo-Upos/Zimnicki, cyfryzacja, wybory 2023, foodvenience, klientocentryzm 10.10.2023 / 11:20
Żabka nie boi się "robaków". Produkty na bazie owadów można zamówić w jednej z żabkowych aplikacji 09.10.2023 / 18:24
Paweł Jachowski Carrefour testuje w sklepach hologramy. Do czego sieć zamierza je wykorzystywać? [NASZ NEWS] 05.10.2023 / 12:42
Lotte Wedel wchodzi w kooperację z dużym producentem alkoholi. Firmy wypuściły nowe produkty. Jakie? 04.10.2023 / 14:31
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Właściciel Biedronki i Lidl na liście kanadyjskiego rządu. Władze chcą ściągnąć do siebie sieć dyskontową, która zwiększy konkurencję na rynku
Paczkomaty InPost w szpitalach. Firma Rafała Brzoski identyfikuje i wypełnia kolejne nisze rynkowe
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Duży Ben i Frisco szybko budują pozycję na rynku. Spółki z Grupy Eurocash zwiększają sprzedaż. Co z rentownością?