Marketing i strategie promocyjne
Lojalność za bitcoiny! Rynek programów lojalnościowych w Europie 2025–2029 [Raport] 08.09.2025 / 06:00
Helikopter, gwiazdy filmowe, wyścigi i prywatna kolacja u włoskiego szefa kuchni. Uber przygotował wyjątkowe prezenty dla swoich użytkowników. Jak je zdobyć? 06.09.2025 / 11:07
2,5 tys. zł - tyle Polacy wyrzucają rocznie do kosza na śmieci. Lidl chce to zmienić 06.09.2025 / 10:33
Lego zaprezentowało największy zestaw Star Wars w historii. Z ilu elementów się składa? Ile będzie kosztował? 05.09.2025 / 10:07
Insighty strategiczne w branży FMCG. Na jakie pytania szukają dzisiaj odpowiedzi sieci handlowe i producenci? [WYWIAD] 04.09.2025 / 12:02
Lidl z talenciakami dotrze też do szkół w najbiedniejszych regionach Polski 01.09.2025 / 11:34
KitKat zdradza jak sprzedawać ponad 5 miliardów batonów rocznie i jakie ma plany na kolejne 90 lat 29.08.2025 / 21:30
Wygrać w Rossmanii! Rossmann rozwija trend gamifikacji zakupów – sieć nie chce być jedynie miejscem zakupów, ale także wspólnej zabawy i interakcji 29.08.2025 / 16:36
Paweł Jachowski
Łukasz Stępniak
Biedronka zapłaci 30 tys. zł za mobbing. Kasjerka wygrała z gigantem przed sądem batalię o odszkodowanie
Biedronka zagęszcza ruchy. Największa sieć dyskontów w kraju o krok bliżej do systemu kaucyjnego
Kobiety napędzają Żabkę – 65% franczyzobiorców to przedsiębiorcze Polki
Czy polski handel znalazł w retail mediach nowe przychodowe eldorado?
Właściciel sieci Stokrotka zainwestuje 200 mln zł w nowy biznes w Polsce