21.04.2024 / 21:23
StoryEditor

Paczkomaty InPost w szpitalach. Firma Rafała Brzoski identyfikuje i wypełnia kolejne nisze rynkowe

Paczkomaty InPost w szpitalach, fot. Inpost
Od kilku miesięcy paczkomaty Inpostu działają na lotniskach, teraz operator wprowadza swoje maszyny do szpitali. Pierwsze automaty paczkowe trafiły do Centrum Zdrowia Dziecka, Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie, Narodowego Instytutu Onkologii w Gliwicach oraz Szpitala Świętej Trójcy w Płocku. Paczkomat zostanie również zainstalowany w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim.

Grupa InPost, podkreśla, że bliscy pacjentów będą mogli teraz nadać przesyłki do szpitalnego urządzenia, gdy nie są w stanie odwiedzić chorego osobiście. Paczkomaty zostaną również zlokalizowane w kolejnych kilkunastu szpitalach w Polsce, z którymi rozmowy są finalizowane.

– Los pacjentów, zwłaszcza tych najmłodszych i tak jest już bardzo trudny, a ich domy rodzinne zazwyczaj są oddalone o dziesiątki czy setki kilometrów od szpitala. Powoduje to olbrzymie problemy logistyczne z dostarczeniem pacjentom najpotrzebniejszych rzeczy. Dlatego postanowiliśmy zaoferować zarówno pacjentom, jak i personelowi dostęp do najbardziej efektywnej sieci logistycznej w Polsce – sieci paczkomatów. To kolejna innowacja – po urządzeniach na lotniskach – która ułatwia codzienne funkcjonowanie – mówi Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.

– Paczkomat jest bardzo wygodnym i bezpiecznym rozwiązaniem, które z pewnością ułatwi życie pacjentom, ich rodzinom, a także personelowi – mówi dr n. med. Marek Migdał, Dyrektor Instytutu Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka.

Katarzyna Pokorna-Hryniszyn, rzecznik prasowy Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie dodaje: – Opiekunowie naszych pacjentów mogą odbierać i nadawać przesyłki o dowolnej porze dnia i nocy, bez konieczności wychodzenia ze szpitala. Jest to bardzo pomocne, zwłaszcza dla tych osób, którzy przebywają w szpitalu przez dłuższy okres – a są oddziały, gdzie pobyt wynosi nawet kilka tygodni.

InPost to firma oferująca rozwiązania logistyczne dla branży e-commerce w Europie.  Na koniec 2023 roku grupa dysponowała ponad 66 000 punktów out-of-home, w tym ponad 35 tysięcy nowoczesnych paczkomatów i ponad 31 tysięcy punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia).

InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100 000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

24.05.2024 / 13:57
StoryEditor
Sokołów otrzymał zgodę na eksport wołowiny do Chin. To pierwsza polska firma z taką licencją
Sokołów otrzymał zgodę na eksport wołowiny do Chin (fot. Shutterstock)
Sokołów przeszedł z pozytywnym wynikiem pełną procedurę rejestracyjną i jako pierwszy polski producent uzyskał zgodę na eksport wołowiny do Chin. Uprawnionym zakładem jest oddział Sokołów w Kole.

Uzyskanie uprawnień eksportowych do Chin przez Sokołów to efekt zaangażowania pracowników firmy, odpowiedzialnych za to zadanie oraz współpracy i połączenia sił z Ministers...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 22:31
StoryEditor
Grupa Eurocash jest gotowa do zwiększania udziałów w rynku i marży. Prezes Paweł Surówka: Perspektywy są coraz lepsze, a my jesteśmy dobrze przygotowani
Paweł Surówka, prezes Eurocash, Eurocash
Grupa Eurocash ma za sobą sezonowo najtrudniejszy dla branży pierwszy kwartał roku, a wdrożony program poprawy efektywności ma zrównoważyć w skali całego roku efekt wzrostu płacy minimalnej. Grupa zanotowała w pierwszym kwartale 2024 r. 7,6 mld zł przychodów i 139 mln zł zysku EBITDA przy 11 mln jednorazowych kosztów restrukturyzacji zatrudnienia. Transformacja Delikatesów Centrum zaczyna przynosić efekty: sprzedaż LfL w pierwszym kwartale wzrosła o ponad 5 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2023 r., kształtując się powyżej inflacji.

Pierwszy kwartał 2024 r. Grupa Eurocash zakończyła – zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią – ze stabilną sprzedażą 7,6 mld zł i zyskiem EBITDA wynoszącym 139 mln zł. Strata netto ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. maj 2024 18:28