09.12.2019/14:07

Alibaba drwi z amerykańskiego e-commerce

Amerykańska prasa rozpisywała się ostatnio o rekordach sprzedażowych, pobitych przez tamtejsze e-commerce w Black Friday i Cyber Monday. Alibaba odpowiada: „My was zdystansowaliśmy w jeden dzień”.

Chiński gigant online Alibaba zamieścił na swoim blogu Alizila ironiczny komentarz do niedawnych sukcesów sprzedażowych amerykańskiego e-commerce. Chińczycy chwalą się, że osiągnęli znacznie wyższą sprzedaż w Dzień Singli, określany tam kryptonimem 11.11 – od daty imprezy.

„Liczby nie kłamią. Największe w roku święto sprzedażowe amerykańskiego detalu – okres od Black Friday do Cyber Monday, wraz z weekendem – wygenerowało według firmy Adobe przychody ze sprzedaży online w wysokości 24,6 mld dolarów. Ale to wciąż o wiele mniej od sprzedaży wygenerowanej w tym roku w trakcie naszego 11.11 Global Shopping Festival, która wyniosła 38,4 mld dolarów – w zaledwie 24 godziny. Przyjrzyjcie się infografice ze szczegółowymi danymi” – zachęca Alibaba.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.