06.02.2020/11:07

Biedronka będzie się komunikować z pracownikami za pomocą chatbotów

Największy prywatny pracodawca w Polsce - Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka - wdraża wewnętrzny chatbot, który pomaga pracownikom w uzyskaniu odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. oferty wsparcia. JMP jest jedną z pierwszych polskich firm, która uruchomiła podobne rozwiązanie. W sumie służy ono ponad 67 tys. pracownikom.

Rozwiązanie przyjęte przez Biedronkę, działa w oparciu autorską platformę ACMS (eng. Automated Communication Management System). System osadzono w serwisie dostępnym dla wszystkich pracowników, a jego widoczną końcówką jest  w tym przypadku chatbot.

Pierwsze, testowe, wdrożenie odbyło się pod koniec sierpnia 2019 roku. Opieką chatbota zostały objęte wszystkie pytania związane z logowaniem i rejestracją  w pracowniczym extranecie. Teraz sieć Biedronka uruchamia rozwiązanie  w pełniejszym zakresie.

- Chatbot skierowany do pracowników to rzadko spotykane rozwiązanie. Dlatego pierwsze wdrożenie zaplanowaliśmy tak, aby z jednej strony zaadresowało konkretne wyzwanie, a z drugiej dało nam szansę na zaobserwowanie, jak na ten innowacyjny kanał komunikacji reaguje zespół Biedronki – podkreśla Marcin Rybicki, Menedżer ds. Komunikacji Cyfrowej w sieci Biedronka. – Po kilku miesiącach działania  i kilkudziesięciu tysiącach rozmów, które chatbot odbył z pracownikami, widzimy, że jest to narzędzie dające dodatkowe wsparcie. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć zakres tematyczny, którym zajmie się chatbot – zapowiada Rybicki.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.