26.04.2024 / 10:27
StoryEditor

Carrefour rozszerza współpracę z Woltem. Szybkie dostawy w największych miastach w kraju

Carrefour i Wolt rozszerzają współpracę (fot. Mat. Prasowe)
Po udanych testach w dwóch sklepów w Warszawie Carrefour Polska i Wolt rozszerzają współprace do 59 sklepów w największych miastach kraju.

Jak podkreśla sam Carrefour, współpraca z Woltem ma na celu zwiększenie zasięgu oraz rozwój sprzedaży internetowej sieci, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie klientów na elastyczne i szybkie opcje dostaw. Dostawy za pośrednictwem Wolta realizowane są w czasie do 35 minut od złożenia zamówienia.

Opcja ta jest na razie dostępne w 15 miastach w całej Polsce, ale stopniowo będzie rozszerzana na kolejne lokalizacje. To m.in. Łódź, Kraków, Poznań, czy Wrocław. Dodatkowo już teraz zapowiedziano wprowadzenie możliwości zaplanowania zakupów na wybrany termin.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Wolt i z przyjemnością ogłaszamy dalsze jej poszerzenie. Naszym celem jest nieustanne doskonalenie doświadczenia zakupowego naszych klientów oraz dostosowywanie się do dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych. Partnerstwo z Wolt umożliwia nam dotarcie do szerszej grupy klientów, zapewniając im jeszcze większą wygodę i dostępność zakupów online – mówi Marek Garus, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Współpraca z Wolt to element długofalowej strategii Carrefour Polska, której celem jest digitalizacja doświadczeń zakupowych oraz dalszy rozwój sprzedaży internetowej, dzięki współpracy z zewnętrznymi operatorami e-commerce. Ma ona na celu dostosowanie oferty i udogodnień około zakupowych do zmieniających się trendów oraz preferencji konsumentów.

Carrefour podkreśla, iż rynkowe badania pokazują, że udział e-commerce w branży spożywczej dynamicznie rośnie, a klienci coraz częściej oczekują elastycznych i szybkich opcji dostaw, w zależności od ich aktualnego zapotrzebowania.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod której szyldem działa w Polsce ponad 800 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

24.10.2025 / 13:49
StoryEditor
In-Store Retail Media kontra Digital-Out-of-Home – jaka jest różnica?
(fot. materiał partnera)

Sprowadzenie reklamy In-Store retail media (czyli reklamy cyfrowej w sklepach) do kategorii Digital-Out-of-Home (DOOH) to spore uproszczenie. Takie podejście pomija jej ogromny potencjał w zakresie personalizacji, zaangażowania klientów i bezpośredniego wpływu na sprzedaż.

Coraz więcej sieci handlowych instaluje ekrany cyfrowe w swoich sklepach. Ta fala digitalizacji przestrzeni sprzedaży naturalnie prowokuje pytanie: czy In-Store retail media to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 13:14
StoryEditor
Rząd podnosi opłatę cukrową i wprowadza ważne zmiany dla energetyków. Co to oznacza dla producentów?
Rząd podnosi opłatę cukrową i wprowadza opłaty od tauryny i kofeiny. Jak wysokie są nowe stawki? (fot. Shutterstock)

14 października br. Rada Ministrów zaakceptowała projekt ustawy, który wprowadza znaczące zmiany w wysokości opłaty cukrowej. Nowe stawki obejmą nie tylko napoje słodzone, ale także energetyki zawierające kofeinę lub taurynę. Jak wpłyną one na ceny produktów i rynek napojów w Polsce?

We wtorek rząd przyjął przygotowany przez Ministerstwo Finansów projekt ustawy o zmianie ustawy o zdrowiu publicznym oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Zgod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 07:52