28.02.2019/15:24

Biedronka rozwija marki własne. Produkty sieciowe odpowiadają za 41 proc. sprzedaży sieci

W 2018 r. Biedronka wprowadziła do sprzedaży 558 nowych produktów marki własnej, które były oferowane w ofercie stałej a także akcjach in-outowych. W ofercie stałej pojawiło się 109 produktów. W sumie marki własne odpowiadają obecnie za 41 proc. sprzedaży sklepów Biedronki.

Pedro Soares Dos Santos, dyrektor generalny Jeronimo Martins zapowiedział, że marki własne będą jednym z głównych motorów napędzających sprzedaż sieci i podkreślił, że firma będzie mocno inwestować w tym obszarze. Produkty private label mają także napędzać rozwój innowacyjnych produktów dostępnych tylko w sklepach sieci.  

Firma będzie pracowała także nad większym zróżnicowaniem oferty marki własnej, reformacją ich składu i zmianami ich opakowań, a także zwojem oferty produktów bio, w tym marki Go Bio.

Warto podkreślić, że udział marki własnej w sprzedaży sklepów sieci Biedronka systematycznie spada. Jeszcze kilka lat temu wynosił ok 50 proc., teraz jest to 41 proc. Wynika to m.in. z faktu, że produkty markowe mają wyższą dynamikę sprzedaży niż wyroby private label.

Sieć Biedronka zarządza obecnie w Polsce siecią ponad 2900 sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.