30.05.2016/10:02

Brześć zacieśnia współpracę z Biedronką

Od 30 maja w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju, w ramach akcji in-out pojawiła się słomka ptysiowa Brześć z nasionami. Firma rodzinna z Brześcia Kujawskiego liczy na to, że nowy produkt podzieli losy słomki ptysiowej z cukrem, która od stycznia gości na półkach Biedronki.

Słomka ptysiowa wypiekana jest z dodatkiem słonecznika, sezamu, złotego siemienia lnianego oraz czarnuszki, mających dobroczynny wpływ na nasz organizm. Słomka jest dostępna w Biedronce od 30 maja pod marką własną tej popularnej sieci.

Od stycznia na półkach Biedronki zadomowił się także flagowy produkt w barwach Brześcia – słomka ptysiowa z cukrem. Producent słodkich przekąsek nie kryje swojego zadowolenia z takiego obrotu sprawy.

- Cieszy nas, że dzięki współpracy z Biedronką, nasze produkty docierają i podbijają serca coraz większej liczby konsumentów. To również kolejny krok w stronę realizacji naszej strategii rozwoju, której jednym z głównych założeń jest intensyfikacja kooperacji z sieciami handlowymi - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.

Poza Biedronką, produkty Brześcia można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Tesco, Lewiatan, Dino czy Polomarket, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.