21.01.2019/00:00

Colian rusza z nową kampanią reklamową wafli Familijnych Gofrowych

Firma Colian, producent marki Familijne, lidera rynku wafli rodzinnych w Polsce wg Nielsena, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach cyfrowych.

Familijne Gofrowe to linia kruchych wafelków z kremowym musem w kilku najbardziej popularnych smakach, m.in. czekoladowym i waniliowym. W ostatnim czasie portfolio marki uzupełnił wariant karmelowy.

Prowadzone działania mają charakter wizerunkowy, przy jednoczesnym podkreśleniu najmocniejszych atrybutów produktu. Hasło „Mus je schrupać” zwraca uwagę na apetyczną kruchość wafelka i kremowe nadzienie w formie musu, którym nie sposób się oprzeć. Komunikacja podkreśla także rodzinny charakter marki Familijne.

Emisje spotów reklamowych (15- i 30-sekundowych) zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) do połowy marca br. Równolegle realizowana będzie kampania w kanałach cyfrowych, między innymi na YouTube oraz platformach VOD.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Konsument 26.02.2019

    Spoko ta reklama. Dobrze zrobiona. Prosty produkt ale z pomysłem. Trzymam kciuki

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.