21.06.2018/23:36

Grupa Lotos chce rozwijać ofertę produktów pod marką własną

Na początku czerwca Grupa Lotos wprowadziła na półki swoich stacji paliw nowe, ulepszone warianty napoju energetycznego Dynamic. Eksperci firmy odświeżyli i ulepszyli smak Classic (w czarnej puszce). Do oferty trafił nowy smak Mojito (w srebrnej puszce) oraz wariant napoju bez cukru SugarFree (w puszcze złotej puszce).

Jak podkreśla Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu ds. handlu spółki Lotos Paliwa odświeżenie designu puszek napojów i wprowadzenie nowych smaków zostało poprzedzone analizą rynkową oraz badaniami konsumenckimi.

- Rozszerzenie linii napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią marki Lotos na dynamicznie rosnący rynek energetyków. Nasze napoje doskonale wpisują się w ten trend – wyjaśnia Adam Pawłowicz.

– W ciągu pierwszych pięciu miesięcy tego roku, aż trzykrotnie zwiększyliśmy na naszych stacjach sprzedaż napojów energetycznych Dynamic. Dzięki udziałowi Roberta Kubicy w kampanii promocyjnej naszych produktów liczymy na jeszcze lepszy wynik w drugiej połowie roku – mówi Adam Pawłowicz.

– Chcemy rozszerzyć ofertę produktów marki własnej na naszych stacjach o nowe produkty spożywcze. Jest to ważny element naszej strategii zakładającej istotne zwiększenie marży ze sprzedaży artykułów pozapliwowych w ciągu 5 lat – dodaje wiceprezes zarządu ds. handlu spółki Lotos Paliwa.

Grupa Lotos zarządza siecią blisko 500 stacji paliw na polskim rynku. Koncern jest wiceliderem w segmencie stacji typu MOP. W sieci Lotos działa obecnie 20 MOP-ów. W latach 2018-2020 planowane jest uruchomienie łącznie ośmiu tego typu stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.