21.06.2018/23:36

Grupa Lotos chce rozwijać ofertę produktów pod marką własną

Na początku czerwca Grupa Lotos wprowadziła na półki swoich stacji paliw nowe, ulepszone warianty napoju energetycznego Dynamic. Eksperci firmy odświeżyli i ulepszyli smak Classic (w czarnej puszce). Do oferty trafił nowy smak Mojito (w srebrnej puszce) oraz wariant napoju bez cukru SugarFree (w puszcze złotej puszce).

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.