14.10.2019/16:04

Kauflandowi grozi bojkot niemieckich konsumentów z powodu kontrowersyjnej reklamy

Sieć hipermarketów naraziła się niemieckim internautom, nawiązując w reklamie do popularnej w mediach społecznościowych pary celebrytów, którzy tworzą udany związek mimo znacznej różnicy wieku – informuje Tages Zeitung.

Michael Wendler (47) oraz jego dziewczyna Laura (19) bardzo lubią okazywać publicznie radość ze swojej świeżej miłości. Para stała się do tego stopnia popularna, że Kaufland postanowił nawiązać do jej wpisów w reklamie jednego ze swoich produktów. Okazało się to ryzykownym posunięciem.

Niemiecki detalista opublikował reklamę puszki młodej kukurydzy konserwowej, ze sloganem „Czas żniw u Wendlera” i dodatkową etykietą „delikatna, słodka i chrupiąca” – co było czytelną aluzją do młodej partnerki Wendlera, Laury.

Reklama spotkała się ze zróżnicowanym przyjęciem internautów. Zyskała 6 tys. polubień i sporo przychylnych komentarzy, ale – jako że para celebrytów ma duże grono fanów – część komentarzy okazała się bardzo negatywna. Spora grupa osób wyrzucała sieci, że w niedelikatny sposób miesza się do życia innych ludzi. Pojawiły się też wezwania do bojkotu marketów detalisty. „To jest powód, by przestać kupować w Kauflandzie!!!!!”. „Kauflandzie, tak się nie robi. Moje pieniądze nie pójdą więcej do Kauflandu” – to przykładowe wpisy.

Źródło: tz.de

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • AW 15.10.2019

    Panie Dieterze Schwarzu, pokaż się publicznie!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.