22.11.2020/10:01

Muszkieterowie: Żaden ze sklepów Intermarche czy Bricomarche nie stał się ogniskiem COVID-19

Grupa Muszkieterów przygotowała procedury postępowania w przypadku ewentualnego zakażenia pracownika sklepu sieci Intermarche lub Bricomarche koronawirusem.

- Przewidują one działania profilaktyczne, jak podpisanie umów z agencjami pracy tymczasowej, oraz operacyjne, które należy wdrożyć w momencie uzyskania pozytywnego wyniku testu na COVID-19 przez jednego z pracowników. W takich przypadkach dyrektorzy regionalni, wspólnie z właścicielami sklepów, podejmują działania adekwatne do sytuacji w danym supermarkecie - przekazali Muszkieterowie w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Jak tłumaczy grupa, chodzi w szczególności o opracowanie systemu organizacji pracy, określenie ile osób i na jakie działy zaangażować z agencji pracy tymczasowej, a także określenie ilu doradców i w jakim zakresie będzie uczestniczyło we wsparciu dla sklepu. - Zdarzają się sytuacje, kiedy konieczne okazuje się wyłączenie z funkcjonowania jednego z obszarów działalności supermarketu, np. działu rozbioru. Jednak w obecnej sytuacji właściciele i obsługa placówek zawsze spotykają się ze zrozumieniem ze strony klientów - zapewnia biuro prasowe Grupy Muszkieterów.

Operator sieci Intermarche i Bricomarche podkreśla, że w trudnej sytuacji pandemicznej jest dla niego priorytetem zepwenienie bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom sklepów. Grupa na bieżąco aktualizuje informacje przekazywane właścicielom supermarketów m.in. za pośrednictwem newslettera, który jest poświęcony tematom związanym z pandemią COVID-19.

W ramach działań prewencyjnych, centrala przekazała właścicielom sklepów sieci Intermarché oraz Bricomarché "Przewodniki Higieniczne". - Zostały tam opisane procedury, których celem jest maksymalne ograniczenie ewentualnego zakażenia wśród pracowników, a także skierowania personelu na kwarantannę. Przestrzeganie wytycznych umożliwia ograniczenie kontaktu między zatrudnionymi do niezbędnego minimum. Dzięki temu liczba osób, które w przypadku ewentualnego zakażenia pracownika SARS-CoV-2 wymagają kwarantanny, jest niewielka - tłumaczą Muszkieterowie.

- Wprowadzone zalecenia przynoszą oczekiwane rezultaty, czego najlepszym dowodem jest to, że według naszych danych żaden ze sklepów Intermarché czy Bricomarché nie stał się dotychczas ogniskiem COVID-19 - podkreśla biuro prasowe Grupy Muszkieterów.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • klient 22.11.2020

    Czekam na kasy samoobsługowe, mam nadzieję, że się wreszcie pojawią.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także